Gå til innhold

40 år gammel jomfru,mann/kvinne

Anbefalte innlegg

Er det forskjellig syn på menn og kvinner som aldri "har hatt seg" ? Vi lever i ett samfunn der man tidligere gikk 12 årlig skole til man var 17/18.Når man var 20-25 giftet man seg og man hadde gjerne 2-4 barn før man var 30.Er fremdeles dette normen, eller er det "såå 1970 altså"

Blir ikke disse voksne uten seksuell erfaring bare sett på som raringer, utskudd, stygge, dumme osv..

Kanskje noen er født i feil kropp, ca 10% er vel homofile/lesbiske? Om vi antar at under 1% er jomfruer etter 30 års alderen, er vel det en kvalifisert gjetning? Er det en samfunnsoppgave å føde barn, eller er det 100%  ens eget valg? Tenker bare at det vil være ensomt på gamlehjemmet når den gamle kroken er 90 år og aldri får besøk. Når jeg bodde i Oslo så jeg ett menneske med ubestemmelig kjønn hver uke. Heter de androgyne?

Jorden er allerede overbefolket, og har passert 7 milliarder (US=7 billion) Om alle ektepar får 2 barn,er vi i balanse.Bør vi nektes ¨få 3 eller 4 barn? Eller er det greit med litt feilmargin i tilfelle pest eller kolara? Sult,krig og tsunami

Eller "Der har vi han gale Meat Loff igjen med sine tullete ideer"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/406071-40-%C3%A5r-gammel-jomfrumannkvinne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Jeg tror mye mer enn 1% er jomfru ved 30, men har ikke noe statistikk. Jeg gjetter 5%, men det er en ukvalifisert gjetning.

Folk tenker ingen ting om det, siden sen debut aldri er noe diskusjonstema i media. Fokuset er de som debuterer veldig tidlig og har mange partnere. Det er kanskje mer spennende å lese om.

Madelenemie

Hei!

Jeg kjenner veldig mange voksne som ikke har hatt sex, for det meste er det er bevisst og nøye valg.

Det er ikke noe jeg tenker på om mennesker har hatt eller ikke hatt sex.

For å ikke bli ensom som 90 åring trenger man en god venn bare:-) (en som kjenner ansvar )

Ang befolkningsveksten, har du ikke sett foredraget til hans Rossling bør du ta deg tid til å se det.

http://tv.nrk.no/program/koid27002813/hans-rosling-om-befolkningseksplosjonen

Jeg tror fortsatt det er sånn at tvekjønnede opereres i Norge til jenter ved ca 1 års alder.

I feks India lar man barn være tvekjønnede, man oppererer dem ikke.

Endret av Madelenemie
AnonymBruker

Er det forskjellig syn på menn og kvinner som aldri "har hatt seg" ? Vi lever i ett samfunn der man tidligere gikk 12 årlig skole til man var 17/18.Når man var 20-25 giftet man seg og man hadde gjerne 2-4 barn før man var 30.Er fremdeles dette normen, eller er det "såå 1970 altså"

Blir ikke disse voksne uten seksuell erfaring bare sett på som raringer, utskudd, stygge, dumme osv..

Kanskje noen er født i feil kropp, ca 10% er vel homofile/lesbiske? Om vi antar at under 1% er jomfruer etter 30 års alderen, er vel det en kvalifisert gjetning? Er det en samfunnsoppgave å føde barn, eller er det 100%  ens eget valg? Tenker bare at det vil være ensomt på gamlehjemmet når den gamle kroken er 90 år og aldri får besøk. Når jeg bodde i Oslo så jeg ett menneske med ubestemmelig kjønn hver uke. Heter de androgyne?

Jorden er allerede overbefolket, og har passert 7 milliarder (US=7 billion) Om alle ektepar får 2 barn,er vi i balanse.Bør vi nektes ¨få 3 eller 4 barn? Eller er det greit med litt feilmargin i tilfelle pest eller kolara? Sult,krig og tsunami

Folk bør tvangssterilieres når de har fått 2 barn.

Anonymous poster hash: 5cff5...a5f

AnonymBruker

Vet ikke hva folk mener i gjennomsnitt. 

Dersom noen er jomfru pga "religiøs overbevisning" så tenker jeg at de er dumme/gale/hjernevaskede/hjerneskadede

Dersom noen er jomfru pga andre ting så tenker jeg ikke over det / bryr meg ikke

Tror forøvrig det er rundt 5% som er homofile (og "havner i helvete" på jord eller himmel) dersom de er på feil plass på jorden eller himmelen

Det med overbefolkning det "ordner seg selv", vi ødelegger kloden litt men det ordner seg selv uansett så er ikke bekymret for det

Anonymous poster hash: 5d144...2f7

Jeg tror fortsatt det er sånn at tvekjønnede opereres i Norge til jenter ved ca. 1 års alder.

De blir ikke "automatisk" bestemt til jenter lenger. 

Denne artikkelen er ikke ny, likevel viser den at man ikke lenger velger den kirurgisk enkleste løsningen:

http://www.vg.no/forbruker/helse/helse-og-medisin/finner-barnets-egentlige-kjoenn/a/529959/

Annonse

Madelenemie

De blir ikke "automatisk" bestemt til jenter lenger. 

Denne artikkelen er ikke ny, likevel viser den at man ikke lenger velger den kirurgisk enkleste løsningen:

http://www.vg.no/forbruker/helse/helse-og-medisin/finner-barnets-egentlige-kjoenn/a/529959/

godt.

Jeg skal se om jeg finner programmet på NRK som viste at de ser feks etter hvilke leker en baby griper etter??

Det syns jeg var skremmende, så godt at det ikke er praksis lenger.

Nei,han kan man ganske tydelig se er mann,men en feminit type.Før kunne han ha blitt lakdt veik,pyse og slikt.Jeg treffer av og til folk med kort hår i 40 årene som er slanke og helt flatbrysta.Siden dei kke har skjeggvekst,kan man tro de er kvinner,men siden de er heltflate og ikke en gang har bryster som druer eller plommer,blir det bare vill gjetning.Kanskje de har vært tvekjønnethele livet? Ved t-banen på Vestli var det ofte ett menneske på besøk sm så ut som en dame,hun hadde med seg en stor pitbull,sikkert for beskttelse.Tenkte at det var en mann midt i kjønnskifte som hun fra bergen i kråkeslottet fra 2010  (2008eller noe.)Hun som var så feminin,men hadde mørk herrestemme.

Må være ille som med de to damene fra Sverige som angret seg. De var begge født mann.Håper hun amerikanske på 65 skaffer seg en stor sterk mann eller en stor hund,kanskje noen synes hun er så pen at de forsøker å voldta henne Om hun har fått ordnet seg en innovertiss da? Hun bør få behode alle medaljene fra 70 og 80 tallet, siden hun da var 100% mann (eller minst 90-95%)

Var hun døpt Bert eller Burt?

AnonymBruker

Bli nektet å få mer enn 2 barn? Hvordan skulle det gått? Som kinesisk familiepolitikk? Enda etnisk norske i snitt får mindre enn to?

Jeg passer vel ikke inn i dine stereotypier. Har ikke hatt sex med andre enn kona. Hun traff jeg da jeg var 28, gifta oss da jeg var 29. Vi har tre barn. Forklaringen til at det gikk så lang tid er at jeg brukte lang tid på flere akademiske utdanninger, er veldig innadvend/sjenert og urolig for å rote meg bort i ei rødstrømpe. Heller alene resten av livet enn samman med ei slik dame. Enslig stand var en tanke som slett ikke var fremmed. Da har man stor frihet.

En venn av meg var også enslig lenge, ingen kvinner før han traff sin kone. Da var han nærmere 40, hadde brukt mye tid på lang utdanning (dr.grad). Nå har de også barn. Han er/var også veldig innadvendt og samme uro for hva han kunne rote seg opp i. Slik gikk det også for to fettere av meg.

Vi har alle har sterk aversjon mot homofili. Er vi raringer eller utskudd tror du? Det er vel ikke alle som har et så påtrengende behov for sex at de foretar seg noe unødvendig. Man kan ha et bra liv som enslig også. Men stereotypene til A4-folkene får man ikke gjort noe med.

Samfunnsoppgave? Det hadde blitt omtrent som å pålegge noen graviditet? Skulle de ha økonomiske sanksjoner hvis de nektet? Det er jammen mye verre enn Viktoria-tidens forestillinger om kvinner.

Ja, det er faktisk en fordel å ha egen barn. Nå som jeg er syk, kommer datteren min som er sykepleier og hjelper meg og min kone. Vi har hatt mange gleder gjennom årene. Vi kan se fram til en alderdom som neppe blir slik mange opplever på aldershjem.

Anonymous poster hash: ddf84...0aa

Vi har alle har sterk aversjon mot homofili. Er vi raringer eller utskudd tror du? Det er vel ikke alle som har et så påtrengende behov for sex at de foretar seg noe unødvendig. Man kan ha et bra liv som enslig også. Men stereotypene til A4-folkene får man ikke gjort noe med.

Hvorfor har dere det? Tror dere homofil kjærlighet er annerledes enn deres? Er den mindre verdt? Eklere? Hva er det som er så fælt med homofili?

AnonymBruker

Hvorfor har dere det? Tror dere homofil kjærlighet er annerledes enn deres? Er den mindre verdt? Eklere? Hva er det som er så fælt med homofili?

Kun fordi vi har legning eller natur som tilsier det, opplever homofili som kvalmt, på samme måten som noen misliker fiskeboller. Min reaksjon går (nesten) bare på mannlige homofile, nesten ikke noe på kvinnelige av en eller annen grunn, uten at jeg kan forklare hvorfor. Men så er det bare emosjoner, og sånt er ikke lett å begrunne. Det betyr ikke at homofile er ekle mennesker eller mindreverdige mennesker. Etter reaksjonene her skulle man tro at homser var "hellige kuer". Kan ikke homser og deres klakører tåle at folk har en andre emosjoner enn dem selv?

Annonse

Kun fordi vi har legning eller natur som tilsier det, opplever homofili som kvalmt, på samme måten som noen misliker fiskeboller. Min reaksjon går (nesten) bare på mannlige homofile, nesten ikke noe på kvinnelige av en eller annen grunn, uten at jeg kan forklare hvorfor. Men så er det bare emosjoner, og sånt er ikke lett å begrunne. Det betyr ikke at homofile er ekle mennesker eller mindreverdige mennesker. Etter reaksjonene her skulle man tro at homser var "hellige kuer". Kan ikke homser og deres klakører tåle at folk har en andre emosjoner enn dem selv?

Homofobi skyldes ofte at en frykter denne siden hos seg selv. Du er tiltrukket av personer av eget kjønn og føler deg derfor truet av homofile, fordi de minner deg om denne tiltrekningen, som du tar avstand fra.

;)

Endret av Xtra
AnonymBruker

Homofobi skyldes ofte at en frykter denne siden hos seg selv. Du er tiltrukket av personer av eget kjønn og føler deg derfor truet av homofile, fordi de minner deg om denne tiltrekningen, som du tar avstand fra.

;)

Sånn er det nok. De fleste homofobe er skaphomser. De som er trygge på sin egen legning bryr seg ikke.

Anonymous poster hash: d17d7...574

Håper hun amerikanske på 65 skaffer seg en stor sterk mann eller en stor hund,kanskje noen synes hun er så pen at de forsøker å voldta henne Om hun har fått ordnet seg en innovertiss da? Hun bør få behode alle medaljene fra 70 og 80 tallet, siden hun da var 100% mann (eller minst 90-95%)

Det er vel heller menn som blir veldig provosert av menn som tar kjønnsskifteoperasjon hun bør frykte? Jeg tipper at voldtektsmenn tenker seg godt om før de går løs på en stor og høy dame med fortid som atlet, og at de kanskje heller satser på de de tror de lett kan overmanne. Siden hun har vært gift med kvinner flere ganger og har mange barn kan det vel tenkes at hun faktisk liker kvinner og har vært en lesbisk kvinne innestengt i en mannskropp, men det kan vel være greit å skaffe seg sterk mann likevel, type bodyguard. Det har hun sikkert allerede, rik og berømt som hun er.

AnonymBruker

;)

Hvor har du den fantasien fra? Hvorfor insinuerer/tillegger du meg egenskaper jeg ikke har? Liker du å provosere? Å plassere psykiatri-lignende dignose på normale mennesker er utrolig frekt, en hersketeknikk blåst for sunn folkeskikk. <_<

Etter reaksjonene her skulle man tro at homser var "hellige kuer". Kan ikke homser og deres klakører tåle at folk har en andre emosjoner enn dem selv?

Min aller beste venninne er lesbisk og et av de flotteste menneskene jeg vet om på alle måter (selv er jeg hetero) og jeg stritter ltit med piggene når jeg hører folk omtalt homofile og lesbiske på den måten du gjør ja. Jeg skjønner bare ikke dette med at kjærligheten mellom to voksne omtales som ekkel så fort de to har samme kjønn og spesielt om de er menn...

AnonymBruker

Hvor har du den fantasien fra? Hvorfor insinuerer/tillegger du meg egenskaper jeg ikke har? Liker du å provosere? Å plassere psykiatri-lignende dignose på normale mennesker er utrolig frekt, en hersketeknikk blåst for sunn folkeskikk. <_<Anonymous poster hash: ddf84...0aa

Det er du som er frekk som omtaler homser på en så nedlatene rolle. Men annet er vel ikke å forvente fra en kristenfundamentalist.

Anonymous poster hash: 663db...38b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...