Gå til innhold

Hva anser dere som deres beste egenskap?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

umakenverdt

Hehe, var kanskje litt upresis der ja. Jeg lurer egentlig på begge deler :) Jeg prøver å finne egenskaper jeg har som er gode og trenger litt inspirasjon. Jeg synes det hadde vært spennende å høre hvordan andre tenker om sine positive og gode egenskaper.

Siden jeg spurte hva man helt ærlig mente, er det ikke jobbintervjueren som spør ;)

Personlig egenskap: Jeg er til å stole på.  Bunnsolid.

Mer type "talent": Jeg har en godt utviklet formuleringsevne.  Den kommer svært ofte til nytte, f.eks. når noen trenger en språklig gjennomgang av noe de har tenkt å sende fra seg, og når man må skrive noe der innholdet er i tynneste laget, på en elegant måte.  Jeg kan riktignok være litt ordrik, men det trenger jeg ikke fortelle DOL-brukerne :D

umakenverdt

Personlig egenskap: Jeg er til å stole på.  Bunnsolid.

Mer type "talent": Jeg har en godt utviklet formuleringsevne.  Den kommer svært ofte til nytte, f.eks. når noen trenger en språklig gjennomgang av noe de har tenkt å sende fra seg, og når man må skrive noe der innholdet er i tynneste laget, på en elegant måte.  Jeg kan riktignok være litt ordrik, men det trenger jeg ikke fortelle DOL-brukerne :D

Det er fine egenskaper å ha :) Er det noe du alltid har tenkt at har vært dine gode egenskaper, eller har det skiftet opp igjennom livet? 

Annonse

Er det noe du alltid har tenkt at har vært dine gode egenskaper, eller har det skiftet opp igjennom livet?

Formuleringsevnen ble jeg klar over tidlig.

Det mer personlige tror jeg varierer med hvordan man har det. Jeg var ikke akkurat full av selvtillit i ungdomsårene, og da ville jeg sikkert slitt med å finne noe positivt å trekke fram. Men jeg har nok alltid sett på meg selv som ganske ryddig og "ordentlig".

umakenverdt

Formuleringsevnen ble jeg klar over tidlig.

Det mer personlige tror jeg varierer med hvordan man har det. Jeg var ikke akkurat full av selvtillit i ungdomsårene, og da ville jeg sikkert slitt med å finne noe positivt å trekke fram. Men jeg har nok alltid sett på meg selv som ganske ryddig og "ordentlig".

Jeg synes det er vanskelig å finne noe positivt å trekke frem, har vanskelig for å ikke se mye forbedringspotensiale på absolutt alt. Takk for at du delte, det satt jeg stor pris på :)

Madelenemie

Jeg er nysgjerrig på dere mener er deres beste egenskap, hvis dere skal svare helt ærlig?

Hei!

Jeg er ærlig, hardtarbeidene, sta, rettferdig, uavhengig av andre menneskers oppfatning når jeg mener noe, jeg er trygg på meg selv og har godt humør.

Talenter: Jeg er flink til å skrive og tegne, og har intuisjon for Mattematikk. (er den eneste intuisjonen jeg har da.-)

Gode egenskaper hos deg er: ydmykhet, evnen til å ikke bli fornærmet fort, evnen til å tenke at det som er skrevet/sagt er godt ment, dette er veldig fine egenskaper! Ikke så utbredt heller i den graden du har det.

Det er egenskaper som er viktige og som vil bli avgjørende for deg når du kommer deg ut av den dalen der du ikke ser hvor bra du er.

umakenverdt

Hei!

Jeg er ærlig, hardtarbeidene, sta, rettferdig, uavhengig av andre menneskers oppfatning når jeg mener noe, jeg er trygg på meg selv og har godt humør.

Talenter: Jeg er flink til å skrive og tegne, og har intuisjon for Mattematikk. (er den eneste intuisjonen jeg har da.-)

Gode egenskaper hos deg er: ydmykhet, evnen til å ikke bli fornærmet fort, evnen til å tenke at det som er skrevet/sagt er godt ment, dette er veldig fine egenskaper! Ikke så utbredt heller i den graden du har det.

Det er egenskaper som er viktige og som vil bli avgjørende for deg når du kommer deg ut av den dalen der du ikke ser hvor bra du er.

Tusen takk, Madelenemie. Jeg vet ikke helt om jeg klarer å være helt enig i at jeg har disse gode egenskapene, men jeg synes det er veldig fint at du synes det :) Og jeg tror på deg når du skriver at du mener det, og det er en god følelse :)

Jeg synes også det var en god beskrivelse av dine gode egenskaper. Det å være tryggere på meg selv er noe jeg virkelig ønsker å jobbe mot å bli.

Annonse

Madelenemie

Tusen takk, Madelenemie. Jeg vet ikke helt om jeg klarer å være helt enig i at jeg har disse gode egenskapene, men jeg synes det er veldig fint at du synes det :) Og jeg tror på deg når du skriver at du mener det, og det er en god følelse :)

Jeg synes også det var en god beskrivelse av dine gode egenskaper. Det å være tryggere på meg selv er noe jeg virkelig ønsker å jobbe mot å bli.

Ok,

Men de egenskapene har du vist veldig tydelig på dol,

jeg antar derfor at det er noe i det. At du ikke her er sååå annerledes enn i RL.

Det er en rekke eksempler på dol, på mennesker som blir lett fornærmet, du har vist evne til å tenke utover din egen navle i mange sammenhenger. Så hvis det du ikke skriver er løgn, bør du ta det til deg. (jeg tror nemlig du er som du skriver)

umakenverdt

Ok,

Men de egenskapene har du vist veldig tydelig på dol,

jeg antar derfor at det er noe i det. At du ikke her er sååå annerledes enn i RL.

Det er en rekke eksempler på dol, på mennesker som blir lett fornærmet, du har vist evne til å tenke utover din egen navle i mange sammenhenger. Så hvis det du ikke skriver er løgn, bør du ta det til deg. (jeg tror nemlig du er som du skriver)

Jeg lyver ikke nei, det gjør jeg ikke. Det var fine ord, og jeg skal prøve å ta dem til meg :)

AnonymBruker

Min beste (og eneste gode) egenskap er at jeg har lett for å tenke bra om meg selv (og til dels mine venner), og finne en eller annen gruppe jeg kan tenke negativt om.

Anonymous poster hash: 01123...ae6

Må legge til at jeg har et godt øye for å forstå menneskets grunnleggende natur, og klare å se under og forbi våre daglige fasader som har blitt en selvfølge å beholde men som egentlig ikke tjener noen annen hensikt enn ens egen avanse.

Anonymous poster hash: 01123...ae6

umakenverdt

Må legge til at jeg har et godt øye for å forstå menneskets grunnleggende natur, og klare å se under og forbi våre daglige fasader som har blitt en selvfølge å beholde men som egentlig ikke tjener noen annen hensikt enn ens egen avanse.

Spennende! Jeg synes selv dette med fasader er veldig utfordrende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...