stjernestøv Skrevet 7. juni 2015 Skrevet 7. juni 2015 Har mye angst for tiden og da får jeg migrene også, det henger vel sammen? Har tatt vival nå og er litt roligere, kan ta opp til to vival på 5 mg. Tok en og en halv, vil jo spare på dem. Enkelte ganger klarer jeg meg ikke uten vival, er glad jeg har en lege som skriver det ut. Hva gjør dere andre? Står i angsten eller tar dere noe for det? 0 Siter
missmas Skrevet 7. juni 2015 Skrevet 7. juni 2015 Jeg må bare stå i det for får bare sobril når jeg er innlagt Men har det ikke så ofte 0 Siter
Psykojenta Skrevet 7. juni 2015 Skrevet 7. juni 2015 Står i det, men når/hvis jeg får Cipralex igjen tar den versteparten av angsten 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. juni 2015 Forfatter Skrevet 7. juni 2015 Jeg må bare stå i det for får bare sobril når jeg er innlagt Men har det ikke så ofte Må være vanskelig å stå i det, det kan jo vare lenge. Godt du ikke har det så ofte da. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. juni 2015 Forfatter Skrevet 7. juni 2015 Står i det, men når/hvis jeg får Cipralex igjen tar den versteparten av angsten Vanskelig da, håper du får cipralex igjen da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.