Gå til innhold

NAV utbetaler tidenes bonus til sine annsatte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Som følge av mye negativ omtale og mange interne utfordringer kommer NAV med tidenes gladmelding til deres egne ansatte. I tillegg til 1 uke ekstra ferie grunnet stressende jobb utbetales et engangsbeløp på 41 000,- kroner til samtlig NAV-ansatte som jobber i systemet. “En gledens dag for NAV-ansatte” sier Avd. direktør Robert A. Greindal hos NAV.

Mange late arbeidsledige

Han forteller videre at det siste året har vært krevende for de ansatte. “Det er mange sinte og truende arbeidsledige der ute. Disse er det våre ansatte som på best mulig pedagogisk måte må hanskes med” forteller han. Han kan videre fortelle at bonusen nå er mulig etter at de kuttet flere stønadsordninger til kvinner i alderen 35-55 år. “Denne brukergruppen preges av mye klaging og mange late individer” påpeker direktøren. “Sykdommer som fibromyalgi, ME og kronisk latskap er jo strengt tatt ikke sykdommer, men reflekterer at vi rett og slett har det for bra her i landet. Derfor er det gledeligt å kunne belønne de ansatte som hver dag må høre på syting og behovende fra disse minoritetsgruppene” sier han.

http://eavisa.com/2015/06/08/alle-nav-ansatte-mottar-sommerbonus-pa-41-000/

Anonymous poster hash: b063b...f8b

Fortsetter under...

Hahaha....først tenkte jeg at de sikkert tjener ganske dårlig og fortjener en liten bonus av og til. Så leste jeg mer og tenkte what the fuck!!! Så tenkte jeg at dette må være tull :P Men ts, la du det ut fordi du visste det var tull eller trodde du det var sant?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...