Gå til innhold

Bør jeg føle 15 åringen min til legen..?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil si det kommer helt an på femtenåringen, det er jo veldig ulikt hvor modne de er i den alderen. Da jeg selv var femten ville jeg nok aldri hatt med meg mor eller far til lege.

Selv har jeg en fjortenåring og er temmelig sikker på at jeg villle fulgt ham (og antakelig også vil neste år); frykter han hadde glemt å gi en hel del nødvendig informasjon om han gikk alene...

Jeg vil si det kommer helt an på femtenåringen, det er jo veldig ulikt hvor modne de er i den alderen. Da jeg selv var femten ville jeg nok aldri hatt med meg mor eller far til lege.

Selv har jeg en fjortenåring og er temmelig sikker på at jeg villle fulgt ham (og antakelig også vil neste år); frykter han hadde glemt å gi en hel del nødvendig informasjon om han gikk alene...

Hun er veldig moden for alderen og jeg er egentlig ikke i tvil at hun vil klare å fremstille problemstillingen sin for legen på en god måte.

Hun er veldig moden for alderen og jeg er egentlig ikke i tvil at hun vil klare å fremstille problemstillingen sin for legen på en god måte.

Da kan hun godt gå alene, siden hun er innstilt på det.  Be henne få det skriftlig hvis legen konkluderer / anbefaler noe, så blir hun ikke i tvil når du begynner å spørre om detaljene ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...