Gå til innhold

Bestilte flybillett- pengene er tilbake på konto

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

På søndag bestilte jeg flybilletter til Spania i juli. Pengene ble trukket fra konto og jeg fikk mail fra Norwegian at billettene var betalt. Nå ser jeg at pengene jeg betalte for billettene er tilbake på min konto.Men der står ikke noe innskudd på dem eller når dem kom. Dem bare dukket opp der. Hvorfor? Og hva skjer med billettene?

Anonymous poster hash: 26547...624

Fortsetter under...

På søndag bestilte jeg flybilletter til Spania i juli. Pengene ble trukket fra konto og jeg fikk mail fra Norwegian at billettene var betalt. Nå ser jeg at pengene jeg betalte for billettene er tilbake på min konto.Men der står ikke noe innskudd på dem eller når dem kom. Dem bare dukket opp der. Hvorfor? Og hva skjer med billettene? Anonymous poster hash: 26547...624

Gå inn på din side hos Norwegian og sjekk status på billettene.

Annonse

Det har sikkert vært et mindre teknisk problem.  Hvis f.eks. (deler av) en natts transaksjoner kommer ut med en status som ikke er helt tilfredsstillende, kan de rulle tilbake hele den transaksjonsbatchen det gjelder og kjøre den på nytt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...