Gå til innhold

Sommeren kommer ikke denne helgen heller

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det burde ikke vært mulig, men i helgen blir det kaldere.

Først kommer gråværet til Sørlandet, så flytter det seg nordover. Kanskje får Sørlandet det lettere igjen søndag, men resten av landsdelen fortsatt må stri med skyer og regn.

Og temperaturen? Den faller til 10-15 grader på søndag.

http://www.yr.no/artikkel/sommeren-kommer-ikke-denne-helgen-heller-1.12404356

Anonymous poster hash: c10aa...b5a
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/406164-sommeren-kommer-ikke-denne-helgen-heller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg vil ha det kaldere. Måtte finne fram sommerklær i dag. Altfor varmt. Det finnes ingenting sjarmerende, med svette, plenklipping og gresspollenallergi kombinert ;)

Flytt til byen så slipper du plenklipping og gresspollen.

Anonymous poster hash: 06a00...117

Flytt til byen så slipper du plenklipping og gresspollen.

Anonymous poster hash: 06a00...117

Så må jeg slite med masete naboer, støy og eksos i stede, hele året. Plenen er jo bare et problem i 2-3 måneder i året. Byen er alltid et problem ;)

Annonse

AnonymBruker

Jeg er også glad i sol og sommer, men det er lite vi kan gjøre med været, så da er det bedre å gjøre det beste ut av det vi får. Jeg liker å gå tur, og da trenger jeg ikke de høyeste temperaturene.  Men jeg håper vi får se solen litt i sommer også. 

Anonymous poster hash: a5623...a78

Jeg må innrømme at dårlig sommervær over tid går litt utover humøret. Jeg er et utpreget sommermenneske og elsker sol, sommervarme og sjø, og gjerne i sammenheng.

På trass har jeg gått uten strømper siden 1. juni, men i dag måtte jeg ha både en ulljakke under ytterjakken og et skjerf. Og vi skrive r 18. juni! Om to måneder begynner det å bli kjølig igjen! Føler meg litt snytt  :wacko:

Velger å fortsatt ha tro på at det kan bli noen fine dager i juli, da! 

påskelilje

Jeg er vanligvis en optimistisk person, men nå begynner jeg å miste motet. Ferien begynner til uka, og da er jeg innstilt på varme og sol! Skal dele opp ferien min, slik at jeg skal ha ei uke fri i august også, så jeg håper i alle fall at jeg får noe sommervarme...

Jeg er vanligvis en optimistisk person, men nå begynner jeg å miste motet. Ferien begynner til uka, og da er jeg innstilt på varme og sol! Skal dele opp ferien min, slik at jeg skal ha ei uke fri i august også, så jeg håper i alle fall at jeg får noe sommervarme...

Du bor jo sånn til at det alltid vil være nok fint vær til at du kan huske det som en fin sommmer;-)

(Jeg tilbragte alle somre på Sørlandet som barn, og i hukommelsen min var det alltid fint vær - fint nok til å bade, være på båtturer, padle kano, lese mange fine bøker og spise jordbær.  Det året jeg hadde jobb som jordbærplukker, var det så varmt av vi ble pålagt pauser under tak for å unngå solstikk!)

påskelilje

Du bor jo sånn til at det alltid vil være nok fint vær til at du kan huske det som en fin sommmer;-)

(Jeg tilbragte alle somre på Sørlandet som barn, og i hukommelsen min var det alltid fint vær - fint nok til å bade, være på båtturer, padle kano, lese mange fine bøker og spise jordbær.  Det året jeg hadde jobb som jordbærplukker, var det så varmt av vi ble pålagt pauser under tak for å unngå solstikk!)

Endelig - lørdag ble det faktisk en smak av sommer - og jeg fikk nytt den, med soling og venninnebesøk i hagen i flere timer :-)

I går derimot, kom den kalde vinden og ødela. Så da var det på med langbukse og ulltrøye igjen :-( - om kvelden altså.

Madelenemie

Så må jeg slite med masete naboer, støy og eksos i stede, hele året. Plenen er jo bare et problem i 2-3 måneder i året. Byen er alltid et problem ;)

Hei!

I byen er det ikke eksos:-)

Og gresset vokser kjempefort:-)

Koser meg i varmen jeg:-)

Hei!

I byen er det ikke eksos:-)

Og gresset vokser kjempefort:-)

Koser meg i varmen jeg:-)

I byen, der man slipper å klippe plenen er det eksos ;) Jeg foretrekker å bo på landet, uten naboen helt inntil meg :) Så får jeg heller bare leve med pollenallergi.

Annonse

Haha, byen er veldig mye mer enn sentrumsgater.

Jeg vet. Men enten er det gress som på landet ellerså er det asfalt ;) og når poenget var at noen mente jeg fikk flytte til byen så jeg slapp gresset så må det jo være der asfalten er og da sliter jeg heller med pollen ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...