Gå til innhold

hvor mye kan jeg drikke med 104 kg i fett?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet (endret)

Jeg er 179 høy og kvinne. Jeg ønsker å bli passe full. Jeg skal på fest på lørdag etter konsert.

Endret av Blomsterfluen
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 179 høy og kvinne. Jeg ønsker å bli passe full. Jeg skal på fest på lørdag etter konsert.

Tror ikke det er så lurt å drikke mye.

Anonymous poster hash: 16103...cf7

Blomsterfluen
Skrevet

Tror dere at 6 drinker på 1 og en halv time med blandevann og 60% 40ml i gjør meg passe full?

Blomsterfluen
Skrevet

Tror ikke det er så lurt å drikke mye. Anonymous poster hash: 16103...cf7

Ok.

AnonymBruker
Skrevet

godtemplar1a.jpg

Anonymous poster hash: 19c69...495
Gjest Gargamel
Skrevet

Tror dere at 6 drinker på 1 og en halv time med blandevann og 60% 40ml i gjør meg passe full?

Nei. 6 drinker på så kort tid er alt for mye, og vil gjøre deg helt Reiulf og ute av kontroll.

Skrevet

Det er selvsagt alt for mye, og det tror jeg egentlig du vet godt selv.

Skrevet

Nei, det høres altfor mye ut. To drinker max på 1 og en halv time, spør du meg.

petter smart
Skrevet

Mengden fett i kroppen har ingen relevans ift alkoholinntak.

Jeg kunne drukket 6 drinker på 1,5 time, men kvinner tåler mindre alkohol enn menn. En slik mengde vil nok gjøre deg mer enn "passe" full.

Skrevet

En drink hvert kvarter? Jeg hadde vært dau etter 3...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...