Gå til innhold

verdens største landsnegler i hus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg skal få meg to nusselige verdens største landsnegler i neste uke. Er det noen andre her som har eller kjenner noen som har disse herlige vesnene? Er de ikke nusselige, syns dere?

Nei, jeg foretrekker huggorm.

Anonymous poster hash: 3bdaf...848

Annonse

Jeg skal få meg to nusselige verdens største landsnegler i neste uke. Er det noen andre her som har eller kjenner noen som har disse herlige vesnene? Er de ikke nusselige, syns dere?

Du har ganske spesiell smak når det gjelder kjæledyr, synes jeg! Hvor store er de du har fått tak i?

Blomsterfluen

Du har ganske spesiell smak når det gjelder kjæledyr, synes jeg! Hvor store er de du har fått tak i?

De kan bli 30 cm store med skallet. Jeg vet ikke hvor store de som jeg får er. Jeg får dem på tirsdag eller onsdag.

Endret av Blomsterfluen

Er det en sånn du har bestilt? http://eavisa.com/2014/08/08/de-sproeste-dyreannonsene-pa-finn-no/Hva sier egentlig personalet til disse "kjæledyrene" dine? Jeg ville protestert om jeg var en av dem - iallefall dersom de er nødt til  være inne på din andel, og det har jeg forstått at de er rett som det er.

Blomsterfluen

Er det en sånn du har bestilt? http://eavisa.com/2014/08/08/de-sproeste-dyreannonsene-pa-finn-no/Hva sier egentlig personalet til disse "kjæledyrene" dine? Jeg ville protestert om jeg var en av dem - iallefall dersom de er nødt til  være inne på din andel, og det har jeg forstått at de er rett som det er.

Det er de jeg har bestillt. Personalet sier det er helt greit og spennende. Jeg skal ha dem i terrariet når personalet kommer.

Jeg tror sneglene skal bo i en glasskasse (det heter vel terrarium, tror jeg), så det dermed er det vel primært det at det er ubehagelig å tenke på disse dyrene som kan være et problem;-)  Tror man i brukermedvirkningens tidsalder også får lov til å ha kjæledyr i boliger så lenge ikke personalet må ta seg av dem.

Annonse

Jeg tror sneglene skal bo i en glasskasse (det heter vel terrarium, tror jeg), så det dermed er det vel primært det at det er ubehagelig å tenke på disse dyrene som kan være et problem;-)  Tror man i brukermedvirkningens tidsalder også får lov til å ha kjæledyr i boliger så lenge ikke personalet må ta seg av dem.

Blomsterfluen har lagt ut flere bilder av pinnedyrene sine, og på disse har de vært utenfor terrariet (nylig la hun ut ett der de reglerett kravlet over hele bordet feks). Personalet kommer nok ikke alltid til en varslet tid, så det betyr at de når som helst kan gå seg på en 30 cm (!!) lang snegle eller en bråte pinnedyr inne hos henne. Jeg er glad jeg har min jobb for å si det sånn! Ettersom sneglene kan bli 30 cm og Blomsterfluen har bestilt to bør de nok få sitt eget terrarie... Lurer på hvordan en inneboende snegle lukter etterhvert?

Blomsterfluen har lagt ut flere bilder av pinnedyrene sine, og på disse har de vært utenfor terrariet (nylig la hun ut ett der de reglerett kravlet over hele bordet feks). Personalet kommer nok ikke alltid til en varslet tid, så det betyr at de når som helst kan gå seg på en 30 cm (!!) lang snegle eller en bråte pinnedyr inne hos henne. Jeg er glad jeg har min jobb for å si det sånn! Ettersom sneglene kan bli 30 cm og Blomsterfluen har bestilt to bør de nok få sitt eget terrarie... Lurer på hvordan en inneboende snegle lukter etterhvert?

Hehe... jeg er også veldig glad ikke jeg jobber på et sted med pinnedyr og kjempesnegler - men har før i dag sett på youtube at det finnes flere enn henne som synes dette er en kul hobby... Trøsten til personalet mener jeg må være at sneglene ikke kan fly og de beveger seg sikkert langsomt også, så personalet kan rømme fra leiligheten om dyrene skulle være løse...*s*

Blomsterfluen

Herregud, jeg bare viste de frem på bildene sån at man kunne se dem bedre. De bor i terrarium i leiligheten min ellers. De er vanskeligere å se i terrariet. Detfor tok jeg dem ut å tok bilder.

Gjest Gargamel

Jeg synes det er bra du har en hobby og gleder deg over sånne rare dyr. Jeg kjenner ingen som har sånne nei.

Herregud, jeg bare viste de frem på bildene sån at man kunne se dem bedre. De bor i terrarium i leiligheten min ellers. De er vanskeligere å se i terrariet. Detfor tok jeg dem ut å tok bilder.

Jeg syns huske at du sa at du pleide å ha dem utenfor terrariet da en eller annet ikke lurte på om det var for trangt for dem innenfor, men jeg husker sikkert feil. Innenfor eller utenfor bur/ terrarie - vi har definitivt SVÆRT ulike preferanser når det kommer til kjæledyr du og jeg :)

Endret av Kayia

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...