Nord og ned Skrevet 14. juni 2015 Skrevet 14. juni 2015 Once upou at time, there was a kverulant named SØR, where I found myself comfortable. Where is he? or she. 0 Siter
Nord og ned Skrevet 14. juni 2015 Forfatter Skrevet 14. juni 2015 På tide han vender tilbake og får opp besøkstallet på DOL. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 Skrevet 14. juni 2015 Har du fått ferie? Anonymous poster hash: e21ec...263 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 Skrevet 15. juni 2015 Var det ikke en som hette Prust eller noe sånt og - før Sør? Han var verre enn Sør, men veldig engasjert og ikke redd for å snakke rett fra leveren: Sør var litt vel politisk korrekt syns jeg.... hehe Anonymous poster hash: a8d9c...9be 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 Skrevet 15. juni 2015 Var det ikke en som hette Prust eller noe sånt og - før Sør? Han var verre enn Sør, men veldig engasjert og ikke redd for å snakke rett fra leveren: Sør var litt vel politisk korrekt syns jeg.... hehe Anonymous poster hash: a8d9c...9be Synd han ikke er her nå da så kunne han forsvart terroristkonen the batti.Anonymous poster hash: b2fdd...c2e 0 Siter
laban Skrevet 15. juni 2015 Skrevet 15. juni 2015 Var det ikke en som hette Prust eller noe sånt og - før Sør? Han var verre enn Sør, men veldig engasjert og ikke redd for å snakke rett fra leveren: Sør var litt vel politisk korrekt syns jeg.... hehe Anonymous poster hash: a8d9c...9be Nå tillegger du prust feil kjønn og feil egenskaper. Admin liker dessuten ikke at vi drar inn gamle nick her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.