Gjest lurtepå Skrevet 16. juni 2015 Skrevet 16. juni 2015 (endret) Har opplevt flere episoder i livet mitt der jeg plutselig "mister kontakt md virkeligheten" eller hva jeg skal si. Plutselig så står jeg der i gangen og vet ikke hvor jeg er, hvem jeg er, om jeg lever osv.. En gang skjedde det på badet den sterkeste episoden jeg noen gang har hatt, dette var kanskje 2 uker etter oppstart av fluoxetine, Alt ble bare helt hvitt og jeg visste ikke om jeg levde eller hvem jeg var og jeg følte jeg holdte på å bli gal. Jeg måtte sette meg ned til det ga seg. Begynte å gråte og tenkte at NÅ bli jeg gal Hvorfor skjer dette? Hva kan være grunnen`? Endret 16. juni 2015 av lurtepå 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 Skrevet 19. juni 2015 ingen? Anonymous poster hash: 0ed5d...272 0 Siter
Beautiful_Creatures Skrevet 20. juni 2015 Skrevet 20. juni 2015 Kan det være du disossierer uten å være klar over det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 Skrevet 20. juni 2015 Kan det være du disossierer uten å være klar over det? hmm, ja men på nettet så står det at "dissosiering er en mestringsstrategi mennesker bruker når de blir utsatt for overgrep, eller blir vitne til vold. " Og jeg har aldri blitt utsatt for overgrep eller noe større vold.. Jeg har bare hatt noen større krangler med familien da jeg var barn, men ikke direkte vold vil jeg si (selvom det var vold fra min side noen ganger..) Anonymous poster hash: 0ed5d...272 0 Siter
Beautiful_Creatures Skrevet 20. juni 2015 Skrevet 20. juni 2015 Det behøver ikke være så ekstreme tilfeller (selv om det kanskje er mest vanlig). Noen ganger kan det faktisk være noe DU opplevde som traumatisk og uten at man kanskje er klar over det lager kroppen sine egne forsvarsmekanismer. Jeg må bare presisere at jeg ikke er noen ekspert overhode, så dette var bare min tanke om hva det kunne minne om. Det kan selvfølgelig skyldes mye annet også;-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 Skrevet 20. juni 2015 Det behøver ikke være så ekstreme tilfeller (selv om det kanskje er mest vanlig). Noen ganger kan det faktisk være noe DU opplevde som traumatisk og uten at man kanskje er klar over det lager kroppen sine egne forsvarsmekanismer. Jeg må bare presisere at jeg ikke er noen ekspert overhode, så dette var bare min tanke om hva det kunne minne om. Det kan selvfølgelig skyldes mye annet også;-) Jeg opplever ofte at de gangene jeg har hatt en episode med "forsvinnelse" så har det skjedd "mye" forandringer i livet mitt. F.eksmpel en gang jeg ble veldig deprimert og jeg fikk besøk av dps hjemme hos meg så fikk jeg uvirkelighetsfølelse senere på kvelden. Et annet eksempel var da jeg skulle ha examen og jeg pugga nesten hele dagen i 2 dager.. dette må ha vært en veldig forandring i mitt liv, iogmed at jeg ellers ikke pleier å gjøre stort annet enn å se på tv og data. Jeg mista helt meg selv. Det var ubehagelig. Dumt at ikke NHD kan svare da Anonymous poster hash: 0ed5d...272 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.