Gå til innhold

Danskebåten Kristiansand - Hirtshals

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har fått muligheten til å gratis tur med danskebåten fra Kristiansand - Hirtshals.

Sist jeg var på en danskebåt (lenge siden) kunne en kjøpe taxfree selv om en ikke var ute av landet i 24 år (noe om at de hadde dispensasjon), men jeg forstår at det ikke er slik lenger?

Har en da tid til å gå i land og kjøpe noe? På tidstabellen virker det som om båten ligger inne i svært kort tid.

Anonymous poster hash: 739a0...337

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/406240-danskeb%C3%A5ten-kristiansand-hirtshals/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått muligheten til å gratis tur med danskebåten fra Kristiansand - Hirtshals.

Sist jeg var på en danskebåt (lenge siden) kunne en kjøpe taxfree selv om en ikke var ute av landet i 24 år (noe om at de hadde dispensasjon), men jeg forstår at det ikke er slik lenger?

Har en da tid til å gå i land og kjøpe noe? På tidstabellen virker det som om båten ligger inne i svært kort tid.

Blir dårlig med tax-free-handel på meg om man må være ute av landet i 24 år for å handle  :P .

Når det er sagt tror jeg regelen om at man må være ute av landet i 24 timer fortsatt gjelder. Men kan hende du får handlet likevel, spørsmålet er jo om du blir stoppet i tollen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...