Gå til innhold

Rett til hjemmehjelp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg synes folk skal være svært dårlige psykisk før det gis hjemmehjelp. Ikke fordi jeg ikke unner folk å ha det rent hjemme, men fordi jeg mener at det offentlige på den måte bidrar til en ytterligere passivisering, noe som på langt sikt gir enda dårligere livskvalitet samt redusert selvfølelse.

r .

Det er nok helst overklassefruer fra vestkanten som trenger hjemmehjelp til renhjøring av bad.

Anonymous poster hash: 73d21...137

Fortsetter under...

Jeg synes definitivt ikke det er morsomt å brette klær (dog er det hakket bedre en generell rydding), men du får utvilsomt bedre plass i skuffene med brettede klær. Og klærne blir selvfølgelig penere/mindre krøllete også.

Som jeg sa, "pyntedame". Det er du med mindre det går an å stappe klærne i poser som du henger på veggen, hvis du ikke har skuffer nok.

Hver sin lyst...

Det er nok helst overklassefruer fra vestkanten som trenger hjemmehjelp til renhjøring av bad.

Anonymous poster hash: 73d21...137

Overklassen får lettere uføretrygd og. Hvis man "bare" sliter med rusmisbruk, forblir man på sosialen i tiår eller frem til man dør.

stjernestøv

Mat må man ha. Uten mat og drikke, duger helten ikke. Hvis du "sulter" blir du i dårligere form og får dårligere helse. De overvektige som begynner med "sulting" (og spesielt "jojo-slanking") har økt dødelighet i forhold til de som ikke foretar seg noe. Dette er vitenskapelig fakta, ikke bare noe jeg mener.

Og i går sprakk jeg med sjokolade, det er påan igjen i dag. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...