Gå til innhold

Bli privat med psykologen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan også være usikker på han, men det er bare diagnosene mine. Han ser ofte at jeg tolker ting som de ikke er. Jeg vet at det ikke er helt normalt, men han vil definitivt ikke ha sex med meg. Jeg har spurt/eller rettere sagt ut at jeg VIL det, men han sier klart i fra at det ikke går fordi han kan miste lisensen, komme i fengsel og miste muligheten til å hjelpe andre osv. Som sagt jeg vet at det høres rart ut, men han liker meg og jeg elsker han. Jeg gjør virkelig det. Han gir meg gratis behandling og har sagt at jeg kan gå hos han hele mitt liv om jeg vil. Han bryr seg virkelig om meg. Så si hva dere vil, men han vil faktisk bare hjelpe. 

Anonymous poster hash: d5649...138

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan også være usikker på han, men det er bare diagnosene mine. Han ser ofte at jeg tolker ting som de ikke er. Jeg vet at det ikke er helt normalt, men han vil definitivt ikke ha sex med meg. Jeg har spurt/eller rettere sagt ut at jeg VIL det, men han sier klart i fra at det ikke går fordi han kan miste lisensen, komme i fengsel og miste muligheten til å hjelpe andre osv. Som sagt jeg vet at det høres rart ut, men han liker meg og jeg elsker han. Jeg gjør virkelig det. Han gir meg gratis behandling og har sagt at jeg kan gå hos han hele mitt liv om jeg vil. Han bryr seg virkelig om meg. Så si hva dere vil, men han vil faktisk bare hjelpe. 

Høres uetisk ut.

Anonymous poster hash: 64580...ebc

AnonymBruker
Skrevet

En slik relasjon vil sjelden vare. Han er på grensen til å utnytte deg/situasjonen. Du er totalt avhengig av han. Hva skjer om det tar slutt? Og dette selv om han bryr seg om deg. Du er avhengig av hans omsorg, men han kan ikke bruke deg til å dekke sine behov. Det må en behandler gjøre på privaten.

Anonymous poster hash: 548e4...92d

AnonymBruker
Skrevet

Ble litt rot her.

Svar til trådstarter ovenfor.

Gjest Gargamel
Skrevet

Alt ser OK ut bortsett fra setningen der du sier han gir deg gratis behandling. Det virker uprofesjonelt. Det er bra han sier nei til sex i alle fall.

Jeg ser ikke noen motsetning mellom det at han er glad i deg, oppriktig ønsker å hjelpe deg og at han er uprofesjonell. Jeg tror ikke alle som utnytter andre er iskaldt kalkulerende. Tvert om tror jeg enkelte lar seg styre for mye av følelsene og ikke klarer å trekke grenser.

Skrevet

Dette ender ikke bra. Det er jeg overbevist om. Han høres ikke profesjonell ut og det virker som om han ikke klarer å skille mellom behandlerrollen og vennerollen overfor deg. Dette høres overhodet ikke bra ut selv om du liker det godt og det skjønner jeg at du gjør.

Madelenemie
Skrevet

Alt ser OK ut bortsett fra setningen der du sier han gir deg gratis behandling. Det virker uprofesjonelt. Det er bra han sier nei til sex i alle fall.

Jeg ser ikke noen motsetning mellom det at han er glad i deg, oppriktig ønsker å hjelpe deg og at han er uprofesjonell. Jeg tror ikke alle som utnytter andre er iskaldt kalkulerende. Tvert om tror jeg enkelte lar seg styre for mye av følelsene og ikke klarer å trekke grenser.

Hei!

Tror du har rett i det.

Ser stor forskjell på å være personlig og likevel sette de nødvendige grenser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...