Gå til innhold

Kaos...

Anbefalte innlegg

umakenverdt
Skrevet

Jeg burde klare ting bedre nå. I dag har følelsen av å være et dårlig menneske kommet tilbake. Alt jeg har utsatt andre for velter over meg og jeg føler meg maktesløs. 

Tenk om jeg ikke klarer å utnytte all hjelp og støtte jeg har fått. Jeg kjenner meg så ond i dag. Hvordan kan man bidra, når man ikke har noe å bidra med?

stjernestøv
Skrevet
  umakenverdt skrev (På 19.6.2015 den 18.07):

Jeg burde klare ting bedre nå. I dag har følelsen av å være et dårlig menneske kommet tilbake. Alt jeg har utsatt andre for velter over meg og jeg føler meg maktesløs. 

Tenk om jeg ikke klarer å utnytte all hjelp og støtte jeg har fått. Jeg kjenner meg så ond i dag. Hvordan kan man bidra, når man ikke har noe å bidra med?

Du er ikke ond selv om du ikke klarer å yte noe hele tiden, noen ganger har man nok med seg selv. 

umakenverdt
Skrevet
  stjernestøv skrev (På 19.6.2015 den 18.16):

Du er ikke ond selv om du ikke klarer å yte noe hele tiden, noen ganger har man nok med seg selv. 

Du er snill du. Men når man prøver å yte noe og alt bare blir kaos, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre da. Jeg har fått så mye. 

stjernestøv
Skrevet
  umakenverdt skrev (På 19.6.2015 den 18.22):

Du er snill du. Men når man prøver å yte noe og alt bare blir kaos, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre da. Jeg har fått så mye. 

Du kan ikke være andre enn deg selv heller, og akkurat nå har du det sånn. Du klarer sikker yte mer senere, alle har lov å ta pauser. 

Skrevet
  umakenverdt skrev (På 19.6.2015 den 18.07):

Du er ikke ond, men du har en dårlig dag. Heldigvis har du hatt færre dårlige dager de siste ukene. Det er veldig sjelden at man opplever at ting bare blir bedre og bedre uten dårlige dager og timer fortsatt.

umakenverdt
Skrevet
  stjernestøv skrev (På 19.6.2015 den 18.43):

Du kan ikke være andre enn deg selv heller, og akkurat nå har du det sånn. Du klarer sikker yte mer senere, alle har lov å ta pauser. 

Unnskyld. Er bare litt vanskelig å se hva jeg skal gjøre nå. Det er så fullt i hodet mitt, jeg synes det er vanskelig å vite hva jeg skal gjøre da. 

umakenverdt
Skrevet
  frosken skrev (På 19.6.2015 den 18.52):

Du er ikke ond, men du har en dårlig dag. Heldigvis har du hatt færre dårlige dager de siste ukene. Det er veldig sjelden at man opplever at ting bare blir bedre og bedre uten dårlige dager og timer fortsatt.

Jeg trodde jeg hadde lært hvordan jeg skulle håndtere dette, men jeg vet ikke. Jeg kjenner meg så ond og slem. 

stjernestøv
Skrevet
  umakenverdt skrev (På 19.6.2015 den 19.13):

Unnskyld. Er bare litt vanskelig å se hva jeg skal gjøre nå. Det er så fullt i hodet mitt, jeg synes det er vanskelig å vite hva jeg skal gjøre da. 

Kanskje det går over?

Skrevet
  umakenverdt skrev (På 19.6.2015 den 19.16):

Jeg trodde jeg hadde lært hvordan jeg skulle håndtere dette, men jeg vet ikke. Jeg kjenner meg så ond og slem. 

Prøv å la være å handle destruktivt, se om det går an å avlede deg selv ved tv eller internett, og prøv å få sove om ikke altfor lenge. I morgen er det en ny dag, - kanskje blir den litt bedre.

umakenverdt
Skrevet
  stjernestøv skrev (På 19.6.2015 den 19.22):

Kanskje det går over?

Håper virkelig det. Er redd nå.

Skrevet

De siste dagene har du fått meg til å både smile og le så du er ihvertfall ikke ond og slem og du gjør mye bra :)

umakenverdt
Skrevet
  frosken skrev (På 19.6.2015 den 19.24):

Prøv å la være å handle destruktivt, se om det går an å avlede deg selv ved tv eller internett, og prøv å få sove om ikke altfor lenge. I morgen er det en ny dag, - kanskje blir den litt bedre.

Håper det. Jeg får prøve å sove, ser ikke helt hvordan jeg skal få det til, men skal prøve. 

umakenverdt
Skrevet
  Trine skrev (På 19.6.2015 den 19.35):

De siste dagene har du fått meg til å både smile og le så du er ihvertfall ikke ond og slem og du gjør mye bra :)

Jeg synes det har vært veldig fint å skrive med deg de siste dagene. Jeg får prøve å sove snart, alt er så kaotisk. Jeg har så lyst til å bidra med noe annet enn bare negative ting. Jeg vil ikke være slem.

stjernestøv
Skrevet
  umakenverdt skrev (På 19.6.2015 den 19.33):

Håper virkelig det. Er redd nå.

Ikke godt å være redd :( Håper du får en god natts søvn og at ting er bedre i morgen :)

Skrevet
  umakenverdt skrev (På 19.6.2015 den 19.39):

Jeg synes det har vært veldig fint å skrive med deg de siste dagene. Jeg får prøve å sove snart, alt er så kaotisk. Jeg har så lyst til å bidra med noe annet enn bare negative ting. Jeg vil ikke være slem.

Men du bidrar jo med positive ting, ikke negative. Og du er ihvertfall ikke slem, din snik :P

umakenverdt
Skrevet

Tusen takk. Det hjalp til å roe meg litt. Hensiktsmessig tankegang! Skal prøve om jeg får sove litt.

umakenverdt
Skrevet

Opplever at jeg ofte ikke er umaken verdt.

Skrevet

Syns du er søt. Dette ordner seg. Jeg ser for meg deg på en blomstereng eller i skogen, eventuelt på en fjelltopp ved et vann. Dette tror jeg blir bra.

Skrevet

Får kose seg med gamle klassikere midt i all elendigheten. :) Hvis man liker musikk da.

Skrevet
  umakenverdt skrev (På 19.6.2015 den 22.48):

Opplever at jeg ofte ikke er umaken verdt.

Hva betyr egentlig umaken verdt? At man er uerstattelig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...