Gå til innhold

Hvor fornøyd er du med livet ditt?

17 stemmer

1. 1. Hvilket terningskast vil du gi livet ditt?

• Terningkast 1
      3
    • Terningkast 2
      4
    • Terningkast 3
      1
    • Terningkast 4
      3
    • Terningkast 5
      4
    • Terningkast 6
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, men jeg syns bare det er så rart med mennesker som snakker så mye om den ektefølte moralen, men visstnok ikke bryr seg katten om hvordan andre vurderer en. Selv Edward Snowden som gikk imot alle amerikanske myndigheter og ble stemplet som en forræder av store deler av befolkningen endte til slutt opp med å bli skrevet inn i historiebøkene som en helt. Han er en helt, men hadde han ikke gjort "heltedåden", hadde han forblitt en anonym nerd ansatt i staten. Men han snakker ikke om moralen sin, bare saken. Og når jeg kommer med helt saklig og begrunnet kritikk av Stordalen, noe jeg forøvrig slettes ikke er alene om, blant annet anerkjent skribent Kjetil Rolness har tatt opp dette, så hagler det ned med at jeg er et simpel person med dobbeltmoral og ser bare splinten i andres øyne men ikke bjelken i mitt eget. Så jeg føler ikke det minste dårlig samvittighet ved å skrive dette.

Hvor kom Stordalen inn i bildet? Nå henger jeg ikke med lenger.

Skrevet

der vi har et helsevesen som i stor grad tar vare på oss dersom vi trenger det 

Det såkalte helsevesenet er en vits.

Skrevet

Hvor kom Stordalen inn i bildet? Nå henger jeg ikke med lenger.

Det er fra tidligere. Jeg hadde bare lyst til å diskutere litt personlig moral. :)

Skrevet

Det er fra tidligere. Jeg hadde bare lyst til å diskutere litt personlig moral. :)

Aha ;) Da får vi håpe noen her snart gidder diskutere det med deg :) Jeg er ikke den rette til å diskutere moral ihvertfall.

Skrevet

Nei, men jeg syns bare det er så rart med mennesker som snakker så mye om den ektefølte moralen, men visstnok ikke bryr seg katten om hvordan andre vurderer en. Selv Edward Snowden som gikk imot alle amerikanske myndigheter og ble stemplet som en forræder av store deler av befolkningen endte til slutt opp med å bli skrevet inn i historiebøkene som en helt. Han er en helt, men hadde han ikke gjort "heltedåden", hadde han forblitt en anonym nerd ansatt i staten. Men han snakker ikke om moralen sin, bare saken. Og når jeg kommer med helt saklig og begrunnet kritikk av Stordalen, noe jeg forøvrig slettes ikke er alene om, blant annet anerkjent skribent Kjetil Rolness har tatt opp dette, så hagler det ned med at jeg er et simpel person med dobbeltmoral og ser bare splinten i andres øyne men ikke bjelken i mitt eget. Så jeg føler ikke det minste dårlig samvittighet ved å skrive dette.

Er det ikke beundringsverdig hvordan de redder verden ved å bruke masse tid og krefter på å oppdra oss til å gjøre det for dem? Ikke vær så treig og misunnelig nå, da. Jeg er så glad i kjøttmat og orker ikke helt tanken på å redde verden sånn, så jeg har funnet min egen vri. Jeg flyr aldri privatjet, bærer aldri i Valentino når jeg redder barn i slummen og sløser i grunnen så lite jeg kan. 

Gjest Gargamel
Skrevet

Det får bli terningkast 2 da det tross alt kan bli verre.

Du klarte faktisk å finne noe som er lavere enn 1, på en skal fra 1 til 6.

2 er jo så langt ned man kommer om man skal beholde troen på at ting blir verre.

Skrevet

2 er jo så langt ned man kommer om man skal beholde troen på at ting blir verre.

Syntes du det er morro å gjøre narr av folk som ligger nede?
Skrevet

Jeg er så glad i kjøttmat

Kjøttmat og saltmat og penger og flesk?

Skrevet

Hm, godt poeng. 6 er verst, for da er det ikke noe håp.

Gjest Gargamel
Skrevet

Syntes du det er morro å gjøre narr av folk som ligger nede?

Nei, jeg synes du var kreativ. Du får ta det som et kompliment.

Skrevet

Nei, jeg synes du var kreativ. Du får ta det som et kompliment.

Syns du er litt irrasjonell nå. Du klager over klagingen, men klager mer enn de som klager. Det vil jeg klage på. Så kan du ev. klage på dette, eller klage på noe annet. Uansett så lever vi mennesker for å klage, med mindre det er krig og sult, da.

Skrevet

Javel, det er mye rart. Jeg forstår meg mindre og mindre på folk.

Skrevet

Javel, det er mye rart. Jeg forstår meg mindre og mindre på folk.

Han er på flørtern...

Skrevet

Han er på flørtern...

Har dol blitt den nye "møteplassen"?

Skrevet

Jeg vil si 5, siden jeg har tro på at ting kan bli bedre.

Har det stort sett bra, men alt er jo ikke optimalt. Men det kan det kanskje heller ikke bli :-)

Skrevet

Livet mitt ligger på en god 5,5 i alle fall. :) Jeg har det svært godt på alle måter og er veldig takknemlig for det.

• 2 uker senere...
Skrevet

Livet mitt er bare trist.

Så sånn er det med det.

Eneste jeg ser frem til i dag er middag og kald cola.

Det burde vært noe mer.

De som jobber må opp om morran og stå på i mange timer.

Men de har i alle fall samtaler med andre mennesker.

Skrevet

Klinte til med en 6'er! :-) Etter å ha vært veldig langt nede på skalaen i 2013 og 2014. Ny jobb er en av delene. Nå har jeg skyfri himmel.

påskelilje
Skrevet

Så godt  å høre, morsan!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...