AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 Skrevet 26. juni 2015 Jeg lever avsondret fra venner og slikt. Jeg trives egentlig med å ha det sånn. Men på den andre siden trives jeg ikke med å ha det sånn.... Frem og tilbake og likelangt. Jeg savner av og til kjæreste, det er digg å ha, spesielt hvis man er ordentlig forelsket. Men det fører som regel til økt symtomtrykk, hos meg. Begge mine samboerforhold, endte med en slags psykisk krise. Spessielt nr 2... Penger og materielle ting, det er selvfølgelig viktig. Der har jeg hatt "flaks", iom att jeg lever komformtabelt økonomsik. Selv om jeg ikke jobber, men jeg har hatt litt flaks, med ting der. Vennskap forstår jeg ikke meg på. Jeg skjønner ikke om mennesker egentlig er veldig enkle eller veldig kompliserte. Det skjønner jeg ikke, jeg heller mot det første, men jeg har egen evne til å tiltrekke meg eupf folk, derfor har jeg sikkert dratt konklusjoner på det. Anonymous poster hash: 53d41...64b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.