Gå til innhold

Hvor ofte har du kontakt med familie og gamle venner?

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner jo at 3-6 ganger i året blir for lite for noen, men er det unormalt å forsøke å kontakte venner eller familie etter 20-30 å? Tiden går (og Gjensidige består),og det er snart bare 3 år til jeg er 60.Man angrer på mye, og det er mye en ville ha gjort annerledes.

Skulle gjerne hatt mer kontakt med Rolf fra Bergen, Henning fra Ski og Hans J.. Men man flytter på seg og foreldrene trenger å jobbe andre steder. Mor fikk alltids jobb i en eller annen butikk, hun var flink til det, og var alltid blid og hyggelig. Far derimot hadde spesialutdannelse fra Holland, hos kontormaskinprodusenten Frieden.

Økonomien var ok, men jeg så foreldrene mine bare om kvelden og helgen.

Når man er enebarn og flytter ofte blir man rotløs.

Nå har jeg få venner,2 i Oslo og en på fjellet.

Har du venner eller familie du snakker med hver uke eller måned?

Fortsetter under...

AnonymBruker

Liddli' morro å være utstøtt. Men vi får kose oss, siden vi snylter og er tilbakestående samtidig. Vanlig mannen i gata har høy moral...

Anonymous poster hash: 3bbe1...752

Noe sånt.

Anonymous poster hash: f3113...c15

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...