Gå til innhold

Forstoppelse igjen

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Etter at jeg økte risperdal, eller har det noe med hvor tid jeg står opp om morningen? Har jo sovet lenger nå, forstår ikke hvorfor jeg skal bli plaget med dette. Hvor mye magnesium kan jeg ta på et døgn? Bør jeg ta mer av det?

stjernestøv
Skrevet (endret)

Får virkelig lyst å slutte med risperdal, men da blir jeg jo dårlig :( Faen ta! Vil ikke trenge dem. Ingen forstår hvor slitsomt det er, vil ikke begynne med do dager igjen :(

Endret av stjernestøv
Gjest gjesteleser
Skrevet

Er du fysisk aktiv da? Har du faste måltider/spisetider, eller spiser du tilfeldig og ofte? Får du i deg nok fiber og vann? 

stjernestøv
Skrevet

Er du fysisk aktiv da? Har du faste måltider/spisetider, eller spiser du tilfeldig og ofte? Får du i deg nok fiber og vann? 

Alt det der hjelper ikke meg, det er medisinen sin feil. Det gikk jo greit når jeg gikk på 2 og 3 mg risperdal. 

stjernestøv
Skrevet

Får prøve å øke på magnesium da å se om det hjelper. Forbanna risperdal. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...