Gå til innhold

Hundre tusen for Istanbul-stripa (delvis mimretråd)

Anbefalte innlegg

Jeg holdt på å linke til denne tråden 25. mai da det var ti år siden, men lot det være:

http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/185688-kjære-gud/page-1#entry1268934

Det er en sånn typisk gammel DOL-tråd, med innslag av både samlivsproblemer, sleivspark til og fra fotballidioter, og rykende aktuelle begivenheter. 

Jeg lager mimretråden likevel, etter å ha lest om dette i helga:

http://www.klikk.no/pondus/artikler/article1592800.ece

Legendarisk Pondus-stripe, men herlighet, så mye penger...  Kjøperen er visst en bergenser i 40-årene.  Mann, i tilfelle noen skulle lure. 

Verken jeg eller junior var spesielt engasjert i 2005, og jeg husker ikke om jeg så noe av kampen - jeg husker DOL-tråden bedre. Min da 6-årige sønn løp lykkelig rundt i ManU-drakta han hadde arvet etter naboens sønn på den tiden og var fornøyd med å ha en "ekte fotballdrakt".  Det var først etter å ha begynt på skolen og fått en tydelig Liverpool-pappa som trener for klassefotballaget at han (og halve kompisgjengen) ble LFC-patrioter.  Det var dessuten utelukket at han skulle være oppe til kl. 23 i 2005... 

Jeg savner SierDuDet, som er Liverpool-fan.  Han satt sikkert og brølte foran en TV-skjerm den kvelden og deltok ikke i tråden - det var nesten ingen som hadde Internett i lomma den gangen. 

Jaja.  Nok en typisk gamlis-tråd :P

Fortsetter under...

påskelilje

Åååååå - jeg savner stemningen i gamleDOLdager! Husker ikke denne tråden i det hele tatt, men savner Mrs Wallace og de andre her.

I den tiden var sønnen min temmelig forsiktig av seg, likte best og sitte og pusle med noe, plukke steiner og pinner, og var redd for baller, - fotball var definitivt ikke noe for ham.... Hvis du googler laget hans og alderen, ser du hvordan det har gått med dem til nå i år :-) Er mektig imponert over treningsiveren!

Men det er jammen meg gøy med fotball nå - både jenter 11, ungdomsfotball, eliteserie og landskamper (har ikke fått helt den store sansen for engelsk fotball, men det kan være gøy når jeg har en kommentator i sofaen ved siden av meg :-)

Den Pondusstripa var jo helt rå! Skjønner godt at samlere betaler såpass!

Endret av påskelilje

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...