AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Hva ville dere gjort/sagt??? Vi var mange som sov sammen i en etasje med tre rom uten dører,voksne og barn på tur. Noen voksne drakk veldig mye,ble veldig fulle og snorket deretter ekstremt,ja veldig ekstremt. Barna sov dårlig og noen ble vekt av fulle voksne som la seg. Andre voksne sov dårlig og ble holdt våkne pga dette. De som sov dårlig sto tidlig opp og pakket den dagen vi skulle hjem. Da klarte hun ene voksne å si at er det noe du/dere er sinna for og om det var no vits å vekke hele husetom morgenen??? Da måtte jeg bare utbryte at det ikke var no vits å komme med beskyldning om,da hele annen etasje har vibrert i hele natt grunnet snorking (tre netter totalt). Ja en blir i dårlig humør pga sånt og jeg følte meg beskylt og at jeg hadde rett til å si ifra!!!Anonymous poster hash: aecab...137 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/406305-snorkingmangel-p%C3%A5-s%C3%B8vnfyll/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.