Gå til innhold

Snorking,mangel på søvn,fyll!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva ville dere gjort/sagt???

Vi var mange som sov sammen i en etasje med tre rom uten dører,voksne og barn på tur. Noen voksne drakk veldig mye,ble veldig fulle og snorket deretter ekstremt,ja veldig ekstremt. Barna sov dårlig og noen ble vekt av fulle voksne som la seg. Andre voksne sov dårlig og ble holdt våkne pga dette. De som sov dårlig sto tidlig opp og pakket den dagen vi skulle hjem. Da klarte hun ene voksne å si at er det noe du/dere er sinna for og om det var no vits å vekke hele husetom morgenen??? Da måtte jeg bare utbryte at det ikke var no vits å komme med beskyldning om,da hele annen etasje har vibrert i hele natt grunnet snorking (tre netter totalt). Ja en blir i dårlig humør pga sånt og jeg følte meg beskylt og at jeg hadde rett til å si ifra!!!

Anonymous poster hash: aecab...137

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/406305-snorkingmangel-p%C3%A5-s%C3%B8vnfyll/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...