Gå til innhold

Innleggelse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal til for å bli innlagt om man er deprimert? Jeg har aldri vært innlagt og lurer på hvordan det er. Jeg føler jeg er i en mellomklasse. Ikke så gærn at jeg ikke kan ta vare på meg selv, men samtidig har jeg så enormt behov for skjerming og ro. Dempe stresset. Nå blir jeg fulgt opp en gang i måneden av fastlege, ingen medisiner (graviditet), jobber ikke. Bruker Internett som snakkekanal, da psykologen skulle over i ny jobb og jeg blir henvist videre. Jeg har "heldigvis " snart 20 års erfaring med depresjoner og varierende tiltak, så jeg klarer å få dagene til å gå rundt noenlunde. Men det er så mange ting jeg må forholde meg til som jeg skulle ønske jeg slapp. Praktiske ting. Og mennesker.

Hva gjør dere, som faller litt mellom to stoler, for å holde motivasjonen oppe? Jeg vet jo det blir bedre. Det tar bare altfor lang tid.

Anonymous poster hash: fd91a...e08

Anonymous poster hash: fd91a...e08

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Deprimert, gravid og uten medikamentell/korrekt behandling bør innleggelse absolutt være aktuelt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...