Gå til innhold

Kan de maniske ta seg sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har forresten umodne og ustabile trekk i diagnose avogtil, men når jeg ikke har mani greier jeg ta meg sammen nok til at den tillegsdiagnosen forsvinner

Skrevet

Ved mani mister man kontroll sosialt og offentlig, ved eupf i nære relasjoner ikke sant? Det sier meg man ved hjelp kan lære seg teknikker for å greie slutte utagere også

De jeg kjenner med eupf blamerer seg ikke sosialt slik en gjør ved mani

AnonymBruker
Skrevet

Er bare å se på hva som er forskjell i behandlingen ved eupf og mani

Det er mange med eupf som har nytte av stemningsstabiliserende. Vi mennesker er forskjellige, vi er innviklet. Tror derfor ikke alltid det finnes klare grenser. Jeg tror det finnes glidene overganger på diagnoser og hvor mye som er viljestyrt. Nå har du hatt en mani som er godt innenfor, men det finnes også mange grensetilstander. Da skal vi være forsiktig med å si at den gruppen bare må ta seg sammen, mens den gruppen kan ingenting for det.

Anonymous poster hash: 32919...d53

Skrevet

Det er mange med eupf som har nytte av stemningsstabiliserende. Vi mennesker er forskjellige, vi er innviklet. Tror derfor ikke alltid det finnes klare grenser. Jeg tror det finnes glidene overganger på diagnoser og hvor mye som er viljestyrt. Nå har du hatt en mani som er godt innenfor, men det finnes også mange grensetilstander. Da skal vi være forsiktig med å si at den gruppen bare må ta seg sammen, mens den gruppen kan ingenting for det.

Anonymous poster hash: 32919...d53

Ved kraftig mani trenger du mer enn stemningsstabiliserende

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...