Gå til innhold

Dusjkabinett med dør i fronten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tenkte mest på kabinett så jeg er tryggere for lekkasje. Jeg vet ikke om gulv og vegger er tette nok til å dusje direkte på det.

Anonymous poster hash: 6e292...585

Jeg tenkte mest på kabinett så jeg er tryggere for lekkasje. Jeg vet ikke om gulv og vegger er tette nok til å dusje direkte på det.

Kanskje her: http://vvskomplett.no/dusj/dusjkabinett2/ifo-foldedor-hvit-styren-80

AnonymBruker

Takk. Den så grei ut. Men er det noen her som har 80 x 80 dusj og kan svare på om de føles trange eller om det er stort nok?

AnonymBruker

Takk. Den så grei ut. Men er det noen her som har 80 x 80 dusj og kan svare på om de føles trange eller om det er stort nok?

Liker best 90x90 og synes det føles ut som en ballsal sammenlignet med 80.

Anonymous poster hash: 0e694...cd3

Annonse

AnonymBruker

http://vvskomplett.no/macro-box-2-dusjkabinett-93-x-94  Utrolig fint, men det koster :)Anonymous poster hash: 0e694...cd3

Den er også for stor. Maks 90 cm kan jeg ha, og da kommer den helt bort til døren.

AnonymBruker

Utvalget av dusjkabinetter med åning i front er dårlig. Jeg vet om et til og jeg tror det heter Fjord Front. Dessverre er døråpningen i det veldig smal (smalere enn det som oppgis i annonsene). Jeg vet det fordi jeg ble gjort oppmerksom på det av selger og sjekket selv med leverandøren. Tror det er 35cm åpning på det, og det ble altfor smalt her hvor kabinettet står inne i et avlukke. Lykke til med jakten! :) 

Anonymous poster hash: 0e694...cd3

Man venner seg til det. Ville helst hatt 90x90, men det har jeg ikke plass til på badet mitt.

Annonse

AnonymBruker

Ja, dette er bare døren, så du må finne et kabinett fra samme leverandør som denne døren passer til.

Og jeg som trodde jeg var kommet over et rimelig kjøp.

Slik er det når jeg ikke leser skikkelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...