Gå til innhold

Si ifra til sfo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Gutten min kom hjem i dag fra sfo med ei ødelagt drikkeflaske. Den var ny så det var kjipt. Han sa at en eldre gutt hadde kastet den ned 5 ganger. Har du sagt i fra til sfo om dette?

Jeg har hilst på foreldrene til gutten ett par ganger så jeg kjenner dem ikke. Er det best å bare glemme det eller gi beskjed?

Anonymous poster hash: e17f9...638

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/406354-si-ifra-til-sfo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutten min kom hjem i dag fra sfo med ei ødelagt drikkeflaske. Den var ny så det var kjipt. Han sa at en eldre gutt hadde kastet den ned 5 ganger. Har du sagt i fra til sfo om dette?

Jeg har hilst på foreldrene til gutten ett par ganger så jeg kjenner dem ikke. Er det best å bare glemme det eller gi beskjed?

Anonymous poster hash: e17f9...638

Jeg ville aldri funnet på å si fra til SFO fordi et annet barn hadde ødelagt noe så ubetydelig som en drikkeflaske. Hva tenker du de skal gjøre?

Hadde det vært noe kjært eller dyrt som var ødelagt med tydelig vilje ville saken vært annerledes, samme hvis det stadig gjentok seg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/406354-si-ifra-til-sfo/#findComment-3638731
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...