Gå til innhold

Cider

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Tror jeg skal kjøpe meg noen cider i morgen, har jo nesten ikke rørt alkohol siden sist sommer. Se hvordan det går, er det da lurt å kutte ut kveldsdosen? Eller er det bare til å ta den? Det er risperdal. 

stjernestøv
Skrevet

Det er vel ikke sånn at man bare kan drikke en cider eller?

Skrevet

Jeg synes du kan ta deg en cider og kose deg jeg. Det tåler du nok ;)

stjernestøv
Skrevet

Jeg synes du kan ta deg en cider og kose deg jeg. Det tåler du nok ;)

Takk for det :-) Og ta medisinen og?

Skrevet

Takk for det :-) Og ta medisinen og?

Det var det da:) Har du prøvd før? Du kan jo se i Felleskatalogen. Det går vel bare men EN cider, ville jeg tro,

stjernestøv
Skrevet

Det var det da:) Har du prøvd før? Du kan jo se i Felleskatalogen. Det går vel bare men EN cider, ville jeg tro,

Har ikke prøvd med risperdal før, sist sommer gikk jeg på zeldox. Kjedelig med bare EN cider og da, men bør jo kunne unne meg iallefall det. I felleskatalogen står det jo alltid at det skal ikke kombineres med alkohol. 

Skrevet

Har ikke prøvd med risperdal før, sist sommer gikk jeg på zeldox. Kjedelig med bare EN cider og da, men bør jo kunne unne meg iallefall det. I felleskatalogen står det jo alltid at det skal ikke kombineres med alkohol. 

Ja, det gjør jo det. Jeg tror kanskje du skal ta bare en. Ikke mer:)

stjernestøv
Skrevet

Ja, det gjør jo det. Jeg tror kanskje du skal ta bare en. Ikke mer:)

Ok da tar jeg en og koser meg med den :)

Skrevet

Kos deg med en cider du :)

Men ikke kutt ut medisinene dine likevel.

Hvor mye du kan drikke ville jeg forhørt meg med sykepleieren din eller NHD om. Ikke drikk deg full, det er jo ikke bra uansett. Ville sett an hvordan det går med en cider, går det bra er det sikkert ikke livsfarlig å ta to. Men igjen, lurt å være forsiktig.

stjernestøv
Skrevet

Kos deg med en cider du :)

Men ikke kutt ut medisinene dine likevel.

Hvor mye du kan drikke ville jeg forhørt meg med sykepleieren din eller NHD om. Ikke drikk deg full, det er jo ikke bra uansett. Ville sett an hvordan det går med en cider, går det bra er det sikkert ikke livsfarlig å ta to. Men igjen, lurt å være forsiktig.

Tror jeg dropper alkoholen, det er jo så mye styr når man tar medisiner. 

AnonymBruker
Skrevet

Be de du drikker sammen med si ifra hvis du blir usannsynlig fort full.. Ellers er det ikke noe farlig. Min far fikk en epelpsimedisin som gjorde att han ble pære på en halvliter. Han sluttet med den, for han er lett alkoholisert. Tror ikke risperdal er blandt verstingene. Selv spurte jeg lege da jeg gikk seroquell, og jeg kunne ta meg noen enheter..

Anonymous poster hash: 35494...cc6
Skrevet

Alkohol er en gift som ingen får det bedre av. Når man har lyst på cider (e.l.) så er det ofte bare forventninger om å få det bedre med rusen, mer eller mindre bevisst. Men fakta er at mange selvmord begås i fylla. Mange takler det tilsynelatende bra, og blir oppstemte, men når det er så vanlig med drama, slåssing og generelt helt meningsløs mase-kommunikasjon, så tviler jeg på at noen som helst har utbytte av stoffet etanol. At noen nyter smaken er en annen sak.

Det du trenger, er ikke cider, men hjelp til å finne minimal dose med antipsykotika, og hard fysisk trening. Jeg sier ikke dette fordi jeg mener du har noen forpliktelser ovenfor meg eller andre, men fordi jeg kjenner sannheten.

stjernestøv
Skrevet

Be de du drikker sammen med si ifra hvis du blir usannsynlig fort full.. Ellers er det ikke noe farlig. Min far fikk en epelpsimedisin som gjorde att han ble pære på en halvliter. Han sluttet med den, for han er lett alkoholisert. Tror ikke risperdal er blandt verstingene. Selv spurte jeg lege da jeg gikk seroquell, og jeg kunne ta meg noen enheter..

Anonymous poster hash: 35494...cc6

Ja det er vel mange som drikker selv om de tar medisiner, men sikkert lurt å droppe kveldsdosen da. 

stjernestøv
Skrevet

Alkohol er en gift som ingen får det bedre av. Når man har lyst på cider (e.l.) så er det ofte bare forventninger om å få det bedre med rusen, mer eller mindre bevisst. Men fakta er at mange selvmord begås i fylla. Mange takler det tilsynelatende bra, og blir oppstemte, men når det er så vanlig med drama, slåssing og generelt helt meningsløs mase-kommunikasjon, så tviler jeg på at noen som helst har utbytte av stoffet etanol. At noen nyter smaken er en annen sak.

Det du trenger, er ikke cider, men hjelp til å finne minimal dose med antipsykotika, og hard fysisk trening. Jeg sier ikke dette fordi jeg mener du har noen forpliktelser ovenfor meg eller andre, men fordi jeg kjenner sannheten.

Ja jeg trenger nok hard fysisk trening, men det er jo lov å kose seg også. Det gjør jo alle. 

Skrevet

Ja jeg trenger nok hard fysisk trening, men det er jo lov å kose seg også. Det gjør jo alle. 

Ja absolutt, jeg sier bare at alkohol ikke gjør folk godt, ergo er det ikke kos, bare innbilt kos.

stjernestøv
Skrevet

Ja absolutt, jeg sier bare at alkohol ikke gjør folk godt, ergo er det ikke kos, bare innbilt kos.

Nei det fører vel ikke så mye godt med seg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...