Gå til innhold

NHD/andre- Hvorfor tror du det er slik...?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er ei voksen kvinne, gift og har to barn i begynnelsen av tenårene. Det er år mellom hver gang mannen min og jeg er ute på byen uten barna.. Og med ute på byen mener jeg på konserter, kino eller ute på restaurant.

I kveld har jeg og mannen min avtale med et vennepar at vi skal på kino og så ut og spise..

Og jeg gruer meg.. Tenker at det hadde vært mye hyggeligere å ha barna med. De skal være alene hjemme..

Hvorfor tror du det er slik at jeg gruer meg..?  Jeg gleder meg ikke i det hele tatt, men føler det som et "ork". Tør ikke innrømme dette. Mannen min og vennene våre gleder seg masse..

Det blir sikkert greit når jeg først kommer meg ut, men slitsom å grue seg..

(Jeg har bipolar 2).

Anonymous poster hash: ded53...ae1
stjernestøv
Skrevet

Er ei voksen kvinne, gift og har to barn i begynnelsen av tenårene. Det er år mellom hver gang mannen min og jeg er ute på byen uten barna.. Og med ute på byen mener jeg på konserter, kino eller ute på restaurant.

I kveld har jeg og mannen min avtale med et vennepar at vi skal på kino og så ut og spise..

Og jeg gruer meg.. Tenker at det hadde vært mye hyggeligere å ha barna med. De skal være alene hjemme..

Hvorfor tror du det er slik at jeg gruer meg..?  Jeg gleder meg ikke i det hele tatt, men føler det som et "ork". Tør ikke innrømme dette. Mannen min og vennene våre gleder seg masse..

Det blir sikkert greit når jeg først kommer meg ut, men slitsom å grue seg..

(Jeg har bipolar 2).

Du er vel vant til at ungene er med da, da blir det jo sånn. Jeg liker også best når de er med, er så tomt uten. 

AnonymBruker
Skrevet

Du er vel vant til at ungene er med da, da blir det jo sånn. Jeg liker også best når de er med, er så tomt uten. 

Ja det er vel sånn. Men det er jo trist at det skal være slik at man gruer seg til å gå ut fordi barna ikke er med. Viktig å pleie forholdet og vennskap uten å ha barna med. Barna synes det er veldig koselig å være alene hjemme. Men så er de jo "store"...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...