AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 Skrevet 28. juni 2015 Jeg har en drøm om å flytte til et annet land, helt alene, hvor jeg ikke kjenner noen. Jeg har trygd så det er praktisk mulig. Løsrive seg fra alle mennesker, og vandre rundt anonymt resten av livet... men de skjønner vel fort at jeg ikke jobber der og. Anonymous poster hash: 0464a...dac 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 Skrevet 28. juni 2015 På tide å ta signalene, og innse at man er en trygdesvindler? Helvetes folk... for et liv!!! Anonymous poster hash: 0464a...dac 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 Skrevet 28. juni 2015 Neida, jeg bare tuller jeg. Bare vås. Overse dette. Anonymous poster hash: 0464a...dac 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. juni 2015 Skrevet 28. juni 2015 Jeg har en drøm om å flytte til et annet land, helt alene, hvor jeg ikke kjenner noen. Jeg har trygd så det er praktisk mulig. Løsrive seg fra alle mennesker, og vandre rundt anonymt resten av livet... men de skjønner vel fort at jeg ikke jobber der og. Anonymous poster hash: 0464a...dac NIKE! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 Skrevet 28. juni 2015 Du får flytte til Thailand da, der er det mange som lever på trygd fra gammellandet. Så kan du jo vasse i piker vin sol og sang..... Ikke noe for meg da, men for noen er det sikkert bra.. Evnt kan du jo gjøre noe med angsten din, og paranoide grublerier, og prøve å finne gleden i de små ting. Jeg var på ett forum hvor det mest var amerikanere, og ble spurt hva jeg jobbet med, og jeg sa jeg var ufør. Herrelighet, der borte liker de oss ikke. altså, vi som ikke jobber....... Anonymous poster hash: aa581...e73 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 Skrevet 28. juni 2015 Altså best å holde seg borte fra USA, der er de enda mer negative til trygdede enn her.Anonymous poster hash: 9374c...26b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 Skrevet 28. juni 2015 Ja amerikanerne er nok verre. Thailand er ikke noe for meg... tenker endel på Island. Men paranoid grubleri, jeg vet ikke om det er det, eller om det er riktig. Men jeg overdriver sikkert bare. Anonymous poster hash: 0464a...dac 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 Skrevet 28. juni 2015 Ja amerikanerne er nok verre. Thailand er ikke noe for meg... tenker endel på Island. Hva med Danmark? Hørt det skal være fint i Kjøbenhavn så lenge man ikke klager på bibilotekter og panteautomater. Anonymous poster hash: 9374c...26b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.