Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en drøm om å flytte til et annet land, helt alene, hvor jeg ikke kjenner noen. Jeg har trygd så det er praktisk mulig. Løsrive seg fra alle mennesker, og vandre rundt anonymt resten av livet... men de skjønner vel fort at jeg ikke jobber der og.

Anonymous poster hash: 0464a...dac
AnonymBruker
Skrevet

På tide å ta signalene, og innse at man er en trygdesvindler?

Helvetes folk... for et liv!!!

AnonymBruker
Skrevet

Neida, jeg bare tuller jeg. Bare vås. Overse dette.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg har en drøm om å flytte til et annet land, helt alene, hvor jeg ikke kjenner noen. Jeg har trygd så det er praktisk mulig. Løsrive seg fra alle mennesker, og vandre rundt anonymt resten av livet... men de skjønner vel fort at jeg ikke jobber der og.

NIKE!

AnonymBruker
Skrevet

Du får flytte til Thailand da, der er det mange som lever på trygd fra gammellandet. Så kan du jo vasse i piker vin sol og sang.....

Ikke noe for meg da, men for noen er det sikkert bra..

Evnt kan du jo gjøre noe med angsten din, og paranoide grublerier, og prøve å finne gleden i de små ting.

Jeg var på ett forum hvor det mest var amerikanere, og ble spurt hva jeg jobbet med, og jeg sa jeg var ufør. Herrelighet, der borte liker de oss ikke. altså, vi som ikke jobber.......

Anonymous poster hash: aa581...e73
AnonymBruker
Skrevet

Altså best å holde seg borte fra USA, der er de enda mer negative til trygdede enn her.

Anonymous poster hash: 9374c...26b

AnonymBruker
Skrevet

Ja amerikanerne er nok verre. Thailand er ikke noe for meg... tenker endel på Island.

Men paranoid grubleri, jeg vet ikke om det er det, eller om det er riktig. Men jeg overdriver sikkert bare.

AnonymBruker
Skrevet

Ja amerikanerne er nok verre. Thailand er ikke noe for meg... tenker endel på Island.

Hva med Danmark? Hørt det skal være fint i Kjøbenhavn så lenge man ikke klager på bibilotekter og panteautomater.

Anonymous poster hash: 9374c...26b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...