Blomsterfluen Skrevet 29. juni 2015 Skrevet 29. juni 2015 Jeg går til PU avdelingens psykolog. Men jeg har jo ikke psykisk utviklingshemming. Bør jeg da finne meg ny ikke-PU psykolog? Og kan jeg bli lagt inn i paykriatisk avdeling ved å bråslutte på 10mg abilify for 4 gang? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. juni 2015 Skrevet 29. juni 2015 Det er helt vanlig at det er samme team/gruppe behandlere som både har PU og autismespekterlidelser. Du er sikkert hos riktig psykolog. Vet du ikke hvorfor du bruker Abilify? Det kan umulig være kun pga autisme. Hvis du blir svært syk, kan du bli innlagt. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Skrevet 29. juni 2015 (endret) Det er helt vanlig at det er samme team/gruppe behandlere som både har PU og autismespekterlidelser. Du er sikkert hos riktig psykolog. Vet du ikke hvorfor du bruker Abilify? Det kan umulig være kun pga autisme. Hvis du blir svært syk, kan du bli innlagt. Ok. Jeg tar abilify for en beskyttelse som psykiateren kalte det. Jeg har gått på den i 4 måneder nå. Beskyttelse mot psykotiske episoder. Jeg såg og hørte ting i tenårene og barndommen og ble innlagt på barnepsykiatrien som 12 åring. Kan jeg bli lagt inn på dps eller akuttposten hviss jeg blir syk i hodet? Endret 29. juni 2015 av Blomsterfluen 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. juni 2015 Skrevet 29. juni 2015 Du må snakke med den som har gitt deg medisinen om du ønsker å slutte. Hvor en blir innlagt, avhenger av alvorlighetsgrad. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.