Gå til innhold

Slette innlegget

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Please slett mitt innlegg under. TAKK!

Håper du får det slettet snart, det kan bli for mye personlig. Det er jeg ekspert på. 

Skrevet

Jeg syntes ikke det var noe der som kunne identifisere deg. Du virker mildt oppgitt, men det er jo lov :)

Skrevet

Takk, snille dere!:)

Har gått en laang tur i alle fall;)

stjernestøv
Skrevet

Takk, snille dere! :)

Har gått en laang tur i alle fall;)

Så flink du er :)

Skrevet

Et tips jeg tror jeg kar sagt til deg før, men dersom du ønsker at et innlegg skal leses mer enn det allerede leses lager du en slik "kan-dere-slette-tråd". Om du ønsker at innlegget ikke skal leses sender du melding til admin/nhd mens du venter på at den uønskede tråden dør av seg selv... ;)

Skrevet

Et tips jeg tror jeg kar sagt til deg før, men dersom du ønsker at et innlegg skal leses mer enn det allerede leses lager du en slik "kan-dere-slette-tråd". Om du ønsker at innlegget ikke skal leses sender du melding til admin/nhd mens du venter på at den uønskede tråden dør av seg selv... ;)

Ja, gni det inn ;)

Neida, gjort er gjort, forhåpentligvis ikke en neste gang! Takk for tips.

Skrevet

Google glemmer aldri ;)

Men skjønner hva du mener :)

Skrevet

Ja, gni det inn ;) Neida, gjort er gjort, forhåpentligvis ikke en neste gang! Takk for tips.

Kjekt å huske til neste gang ja. Håper du har det bedre forresten! :)

Google glemmer aldri ;) Men skjønner hva du mener :)

Jeg tror sjansen for at noen får noe interessant ut av det via google er relativt liten, men disse med den sinnsyke hukommelsen og magiske evnen å alltid vite hvem som er anonyme til tross for null info i innleggene har en tendens til å trekke fram det meste fra "glemselen"... :P

Skrevet

Jeg gjør i alle fall mitt; Har skrevet en lang liste over ting jeg gnager på som jeg skal ta med til psykologen i morgen, håper hun får godt betalt! ;) Lurer på om det finnes trippeltimer? ;)

Gjest Gargamel
Skrevet (endret)

Jeg tror den største sikkerhetsrisikoen for deg (DoleMari) er at noen kikker over skulderen din og ser at du er aktiv på DOL. Så lenge du ikke nevner noe navn, arbeidsplass, skole, foreninger e.l har ikke nysgjerrige fremmede på nettet mye  jobbe med.

Endret av Gargamel
Gjest Admin Doktoronline
Skrevet

Please slett mitt innlegg under. TAKK!

Til en annen gang: Det desidert beste måten å gi beskjed om at man ønsker et innlegg slettet, er å bruke "rapporter"- knappen, inklusive en begrunnelse for hvorfor noe ønskes slettet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...