Gå til innhold

Forståelig at jeg ikke vil gå...........?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ei venninne som jeg aldri har behandlet dårlig.. Men kan ikke si det samme om henne.. Hvis det er flere venninner eller andre mennesker tilstede overser hun meg fullstendig. Ser ikke på meg, prater ikke til meg, men er super hyggelig med de andre.. Prater jeg til henne får jeg er kort nokså uvennlig svar tilbake..

Hun gratulerer meg ALDRI med dagen hverken når jeg fylte 30 eller 40 eller noen andre ganger.. Og ja hun visste veldig godt at jeg fylte år. Jeg inviterer henne på lunsj av og til, men hun inviterer meg aldri tilbake. Vi gjør rett og slett ikke noe sammen. Hun er ganske fin på det og vil gjerne ha vellykkete venner. Gjerne med fine jobber og villa. Selv om hun selv er uføretrygdet føler jeg at hun ser ned på meg da jeg også er uføretrygdet.. Jeg er ikke "god" nok..

Nå fyller hun 50 år og har invitert meg i selskap.. Jeg har ikke lyst å gå dit.. Er det forståelig??

Anonymous poster hash: e3593...fa5

Anonymous poster hash: e3593...fa5
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Forståelig.

stjernestøv
Skrevet

Forstår at du ikke vil gå. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke gå :)

Anonymous poster hash: 8bb3d...364
AnonymBruker
Skrevet

Du klager over at hun aldri inviterer deg og når hun endelig gjør det, vil du ikke gå?

Anonymous poster hash: 5baa9...770

Skrevet

Har ei venninne som jeg aldri har behandlet dårlig.. Men kan ikke si det samme om henne.. Hvis det er flere venninner eller andre mennesker tilstede overser hun meg fullstendig. Ser ikke på meg, prater ikke til meg, men er super hyggelig med de andre.. Prater jeg til henne får jeg er kort nokså uvennlig svar tilbake..

Hun gratulerer meg ALDRI med dagen hverken når jeg fylte 30 eller 40 eller noen andre ganger.. Og ja hun visste veldig godt at jeg fylte år. Jeg inviterer henne på lunsj av og til, men hun inviterer meg aldri tilbake. Vi gjør rett og slett ikke noe sammen. 

Hvordan kan du kalle dette en "venninne"?

AnonymBruker
Skrevet

Du klager over at hun aldri inviterer deg og når hun endelig gjør det, vil du ikke gå?

Kanskje fordi i et bryllup tjener hun fakttisk på å invitere henne fordi det er vanlig å gi en del penger i bryllup.. som koster mye mere enn det hun må betale for maten hun serverer.

Mens viss hun skal invitere TS på lunsj så taper hun jo bare på det?

Anonymous poster hash: 8bb3d...364

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje fordi i et bryllup tjener hun fakttisk på å invitere henne fordi det er vanlig å gi en del penger i bryllup.. som koster mye mere enn det hun må betale for maten hun serverer.Mens viss hun skal invitere TS på lunsj så taper hun jo bare på det? Anonymous poster hash: 8bb3d...364

Det var invitasjon til 50-årslag.

Skrevet

Forstår ikke at du kaller henne ei venninne. Jeg hadde ikke gått.

Bokormen123
Skrevet

Fullt forståelig at du ikke vil gå, og jeg hadde jammen meg latt være å gå også - slik som hun oppfører seg. En venninne er hun i hvert fall ikke for deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...