Gå til innhold

Kjedeligste sporten?

Anbefalte innlegg

Guttevalpen følger med på alt av fotball. Han har en eller annen app og følger med på det meste i de 3-4 øverste divisjonene i hele Europa har jeg inntrykk av... Og han snakket om en eller annen kamp i Japansk 3. divisjon her om dagen...

Du verden, da overgår han selv min egen guttevalp, som har vært fotballgal fra før han kunne snakke...

Fortsetter under...

Annonse

Ishockey? Jeg tok feil tidligere i tråden. Ishockey er faktisk utrolig mye enda kjedeligere enn fotball. Jeg tror det troner soleklart øverst på lista over kjedelige sporter.

Neineinei...fotball er pinglesport, hvor de spiller at de slår seg veldig veldig hardt også får de frispark. I hockey skjer det ting. Hjelper sikkert at jeg har spilt det selv før. Altså, det er ytterst skjeldent jeg ser på det, men om jeg skal se noe sport så er det hockey.

Når jeg en sjelden gang er i det rette hjørnet kan jeg brått bli interessert i den kjedeligste idrett. F.eks. golf, som jeg vanligvis synes er drepende kjedelig å se på. Samme med motorsport, og sikkert en hel del andre ting.

Hehe. Husker noen fordums somre på hytta til "svigers" med lite barn som sov og bandt oss til hytta og kun NRK1 å se på. Plutselig kunne reportasjer fra landskytterstevnet være interessante! ;)

Men på kjedelighetsskalaen skal det vel godt gjøres å finne noe mer kjedelig enn sykling...

Annonse

Ishockey? Jeg tok feil tidligere i tråden. Ishockey er faktisk utrolig mye enda kjedeligere enn fotball. Jeg tror det troner soleklart øverst på lista over kjedelige sporter.

Problemet med fotball vs ishockey er jo at førstnevnte tar utrolig stor plass, både på TV og i aviser. Vi oversvømmes ikke av ishockeykamper på samme måten. Eller kanskje det bare er noe jeg TROR fordi jeg ikke ser på sport. :D

Jeg syns det er bånn å se bryting, fekting, biljard, svømming og golf (i den rekkefølgen). Fotball og andre ballspill er bedre, men ikke så veldig interessant det heller. Stuping er sånn midt på treet.

Jeg liker derimot å se:  Turn, sprangridning, dans, isdans.

Å drive med selv liker jeg best å løpe orientering, danse (ikke konkurranse da), og å ri.

Endret av ekte nick
Madelenemie

Jeg syns det er bånn å se bryting, fekting, biljard, svømming og golf (i den rekkefølgen). Fotball og andre ballspill er bedre, men ikke så veldig interessant det heller. Stuping er sånn midt på treet.

Jeg liker derimot å se:  Turn, sprangridning, dans, isdans.

Å drive med selv liker jeg best å løpe orientering, danse (ikke konkurranse da), og å ri.

:-)

Vi var nære i å like det samme!

Jeg liker ikke turn, men ellers sprangridning, balett og isdans. (pluss skihopp)

Jeg liker best å drive med selv: orientering, (det får jeg til) og jeg liker å ri <3

Jeg liker men får ikke til: Tai boksing,  jeg har prøvd hardt, men jeg får det ikke bra til :angry:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...