Gå til innhold

For sjeldent skifte av sengetøy?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hei!

Jeg vet ikke.

Det virker litt som man må ha dårlige erfaringer og ikke en for positiv innstilling til livet her iblant.

Når man både skifter sengetøy hver uke og får masse hjelp av både psykiatere og NAV , så mye hjelp at man rett og slett blir fornøyd og trygg og mer og mer selvstendig, så blir man gjenstand for noens misunnelse.

Som heller burde være nysgjerrighet og glede over at systemet vårt tross alt ofte fungerer bra.

Men som min psykiater sa til meg, det er frivillig å motta hjelp, hvis jeg ikke ønsker respekteres det.

Det føles urettferdig for de som må klare alt selv til tross for masse plager og lidelser. Når man orker å grave grøfter og annet hagearbeid er det rart man ikke klarer å brette håndklær og skifte sengetøy selv.

Anonymous poster hash: b2b7f...fc4

Jeg forstår ikke hvordan noen gidder diskutere vask av sengetøy og undertøy.  For mange, mange år siden var det en diskusjon om dobørste i oppvaskemaskinen.  Det er noe jeg fremdeles husker selv om jeg egentlig ikke husker hva diskusjonen gikk ut på.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...