Gå til innhold

det hjelper med behandling på hemoroidene mine.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er så bra syns jeg det at jeg slipper åpen opperasjon for hemoroidene. Jeg trengte bare stikkpiller og krem og etter 2 dag ble det bedre. I dag er det 2ende dag.

Det gode gamle kjærringrådet med å sitte med ræva et kvarters tid i ei balje med grønnsåpevann, fungerer aldeles utmerket også.

Anonymous poster hash: 05e5a...ade

AnonymBruker

Men ønsker helst å vite minst mulig om andres hemoroider, vel.

Anonymous poster hash: b7840...eef

Snakk for deg selv. Her hos oss er daglige updates om tilstandet til hemorroidene fast innslag ved middagsbordet.

Anonymous poster hash: 05e5a...ade

Annonse

AnonymBruker

Takk for informasjonen. Det er notert!

Anonymous poster hash: 6f967...e72

I tilfelle du er Ida Fladen, så tenk på det som et kompliment. Det er tross alt ikke et eneste menneske uten renovasjonssystem. At nødvendigvis du måtte illustrere det så poetisk på beste sendetid har vel egentlig lite å si i det store bildet.

AnonymBruker

I tilfelle du er Ida Fladen, så tenk på det som et kompliment. Det er tross alt ikke et eneste menneske uten renovasjonssystem. At nødvendigvis du måtte illustrere det så poetisk på beste sendetid har vel egentlig lite å si i det store bildet.

Hvem er Ida Fladen?

Anonymous poster hash: 6f967...e72

AnonymBruker

Unskyld. Men Jeg trodde dol var en side man kunne ta opp sånne ting uten at folk ble sure, jeg.

Ta gjerne opp spørsmål. Men å bare informere om det går bra eller ikke bra med hermoridene dine oppfatter jeg som interessant bare for deg.

Anonymous poster hash: 4c44f...3c7

Annonse

Unskyld. Men Jeg trodde dol var en side man kunne ta opp sånne ting uten at folk ble sure, jeg.

Joda, men gjør det forum for allmennmedisin eller noe da. Du skjønner også at det ikke akkurat er så veldig interessant for andre?

Blomsterfluen

Joda, men gjør det forum for allmennmedisin eller noe da. Du skjønner også at det ikke akkurat er så veldig interessant for andre?

Jeg visste/skjønte ikke at det ikke var intressant for andre.

Stikkelsbær

Syns det er helt greit det du skriver. I overskriften forteller du at det hjelper med behandling av hemoroider, og den som ikke er interessert i å lese om sånt, er allerede i overskriften advart, og kan bare droppe å lese det.

Dere som kritiserer tema: Hva med å være litt overbærende? Vis litt takhøyde! Og er det vanskelig, så unngå lese innlegg med overskrift utenfor eget interessefelt.

TS: Bra det hjalp deg. Godt du fortalte- for hemorider er veldig flaut for mange, og slett ikke alle vet om behandlingsformer. Da er det fint å kunne lese innlegg som ditt på nettet, som ufarliggjør tema og samtidig forteller at det faktisk er hjelp å få.

AnonymBruker

Dere som kritiserer tema: Hva med å være litt overbærende? Vis litt takhøyde! Og er det vanskelig, så unngå lese innlegg med overskrift utenfor eget interessefelt.

TS: Bra det hjalp deg. Godt du fortalte- for hemorider er veldig flaut for mange, og slett ikke alle vet om behandlingsformer. Da er det fint å kunne lese innlegg som ditt på nettet, som ufarliggjør tema og samtidig forteller at det faktisk er hjelp å få.

TS svarte at hun ikke selv forstod dette var et tema man kanskje ikke trenger å informere andre om (spørsmål er noe annet, men da gjerne på allmennmedisin). Da kan man jo bli opplyst om dette.

Anonymous poster hash: 4c44f...3c7

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...