Gå til innhold

det hjelper med behandling på hemoroidene mine.

Anbefalte innlegg

Gjest Gargamel

Nei, det er en tjeneste ovenfor andre å fortelle dem det, hvis de oppfører seg på en måte som ikke er hensiktsmessig mtp. deres sosiale funksjon og suksess.

Artig at du tar opp dette. Jeg tror hemoroider er et adskillig mer utbredt problem enn mange andre problemer som blir tatt opp på dol. I tillegg er dette et problem som har en grei løsning som Blomsterstøv her deler med oss. Alt i alt tror jeg denne tråden har større allmenn nytte enn mange andre dol-tråder.

Fortsetter under...

Artig at du tar opp dette. Jeg tror hemoroider er et adskillig mer utbredt problem enn mange andre problemer som blir tatt opp på dol. I tillegg er dette et problem som har en grei løsning som Blomsterstøv her deler med oss. Alt i alt tror jeg denne tråden har større allmenn nytte enn mange andre dol-tråder.

Ja det er jeg forsåvidt enig i, men du misforstår meg, jeg har aldri ment at det var feil av TS å starte denne tråden. Det er noe annet å gi noen tips for etikette - eller er du ikke enig?

Gjest Gargamel

Ja det er jeg forsåvidt enig i, men du misforstår meg, jeg har aldri ment at det var feil av TS å starte denne tråden. Det er noe annet å gi noen tips for etikette - eller er du ikke enig?

Jeg får tenke på det til i morgen. God natt.

Jeg er i grunnen ikke interessert i å høre om noens hermorider her på Dol.

Anonymous poster hash: 4c44f...3c7

Det er jo ingen her som skriver om hermorider heller ;) Om det er hemoroider du ikke er interessert i å lese om så forstår jeg ikke hvorfor du leste dette innlegget.

Det er jo ingen her som skriver om hermorider heller ;) Om det er hemoroider du ikke er interessert i å lese om så forstår jeg ikke hvorfor du leste dette innlegget.

Er det ikke deilig å ha no'n å klage?

Er det ikke deilig å kalle noen late?

Føles det ikke godt, å kalle noen late?

Han der ække sånn som deg

Fort deg, fort deg svar'n

Det er like godt som kjeeeeee-eeeeks

Å diskutere gørra ut av en stakkars naver

Annonse

Er det ikke deilig å kalle noen late?

Føles det ikke godt, å kalle noen late?

Han der ække sånn som deg

Fort deg, fort deg svar'n

Det er like godt som kjeeeeee-eeeeks

Å diskutere gørra ut av en stakkars naver

Foretrekker orginalversjonen ;)

Tips for etikette?

Har ikke lest noen konstruktiv tilbakemelding i så måte i denne tråden. I stedet frekke svar om at tema ikke er interessant. Er dette eksempel på "tips for god etikette"?

Tema TS tok opp, er relevant for et medisinsk forum. Lesere som ikke vil lese om tema, er fri til å ikke lese tråden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...