Gå til innhold

Tenk den som hadde det

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Har vært våken en stund nå fordi jeg drømte vi hadde fritidsbolig, da kunne jeg jo bare flyttet dit. Tenk så lett det hadde vært, det var ei som foreslo det i drømmen. Den var så virkelig, og ungene var små. Jeg hadde løsningen "Jeg tar ungene med meg og flytter". Tenk jeg fikk tildelt kommunal leilighet da de var små, ville flytte fra min samboer. Det skjedde jo ikke. Føler så mange år av mitt liv har bestått av sykdom, hadde jeg bare fungert skikkelig. Tenker tilbake nå, jeg har vært så dårlig. Jeg hater det, det går jo aldri over. Hadde ikke klart meg selv jeg. Det er vel ikke helt normalt når man er godt voksen? Men den frihetsfølelsen i drømmen, flytte ut...for meg selv. Så ble jeg skuffet når det bare var en drøm. 

Gjest Liten40
Skrevet

Jeg klarer meg heller ikke selv. Men mannen min er snill. Ville du ikke blitt hos samboeren din selv om du klarte deg selv? 

stjernestøv
Skrevet

Jeg klarer meg heller ikke selv. Men mannen min er snill. Ville du ikke blitt hos samboeren din selv om du klarte deg selv? 

Jeg vet ikke helt, vi er liksom ikke på samme planet. Men har blitt så avhengig av han, det er jo ikke bra. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...