Gå til innhold

Dere som har bipolar 2

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er dere i periodene uten depresjon/hypomani? Er dere helt stabile, eller svinger humøret veldig?

Anonymous poster hash: 685bc...598

AnonymBruker
Skrevet

Ganske stabil, det vil si et stabilt depressivt stemningsleie, men ikke så depressivt som når jeg virkelig ikke har det bra. 

Anonymous poster hash: e3c4c...f0e
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en diagnose på schizoaffektiv for noen år siden, basert på depresjon/hypomani svingninger. Jeg vet ikke om jeg er stabil eller om humøret svinger eller ikke, har liksom ikke noe jeg kan bruke som målestokk. Jeg vet ikke hvordan andre har det / er. Men nå vet jeg ikke om jeg har vært deprimert eller hypoman heller da. Så hvem vet. Sier bare at det er mye usikkerhet omkring hvordan man vurderer seg selv, så syns kanskje det er litt drøyt å si at man ER bipolar. Såklart, enten så har man diagnosen eller ikke, men det er jo bare diagnosen.

Anonymous poster hash: 3d5b1...309
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan svinge veldig mye. Om det er en del av BP vet jeg ikke. Men nå føler jeg meg ganske stabil. Jeg har det godt nå. Men jeg vet at det fort kan snu.

Jeg leste et sted at bipolare kunne ha mye småsvingninger mellom hypomaniene og depresjonene.

Anonymous poster hash: 41e0a...205

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en diagnose på schizoaffektiv for noen år siden, basert på depresjon/hypomani svingninger. Jeg vet ikke om jeg er stabil eller om humøret svinger eller ikke, har liksom ikke noe jeg kan bruke som målestokk. Jeg vet ikke hvordan andre har det / er. Men nå vet jeg ikke om jeg har vært deprimert eller hypoman heller da. Så hvem vet. Sier bare at det er mye usikkerhet omkring hvordan man vurderer seg selv, så syns kanskje det er litt drøyt å si at man ER bipolar. Såklart, enten så har man diagnosen eller ikke, men det er jo bare diagnosen.

Anonymous poster hash: 3d5b1...309

Enig med deg. Derfor jeg skrev HAR og ikke ER.. ;)

Anonymous poster hash: 685bc...598

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...