AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 Skrevet 1. juli 2015 Hei, skal foreta en undersøkelse av magen som krever at jeg faster en stund før, har jeg blitt fortalt. Jeg går på fluoxentin og skal egentlig ta dette i "fasteperioden". Skal jeg droppe å ta dette da, eller inngår ikke dette i en av tingene man må unngå å ta før undersøkelse. Håper at noen kan hjelpe meg med dette! Anonymous poster hash: 81f33...b89 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. juli 2015 Skrevet 1. juli 2015 Om du tar en tablett med et halvt glass vann, har ingenting å si for undersøkelsen. På den annen side har det heller ingenting å si om du står over fluoxetin en dag eller to. Kort sagt: Det går bra uansett :-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 Skrevet 1. juli 2015 Om du tar en tablett med et halvt glass vann, har ingenting å si for undersøkelsen. På den annen side har det heller ingenting å si om du står over fluoxetin en dag eller to. Kort sagt: Det går bra uansett :-) Tusen takk for svar! Da tror jeg jeg står over tablettene i morgen. Går det forresten an å ta tablettene litt senere på dagen? Altså i 12-tiden i stedet for i 8 tiden? Eller spiller det heller ingen rolle? Anonymous poster hash: 81f33...b89 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.