Gå til innhold

Håper virkelig noen kan svare meg!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, skal foreta en undersøkelse av magen som krever at jeg faster en stund før, har jeg blitt fortalt.

Jeg går på fluoxentin og skal egentlig ta dette i "fasteperioden". Skal jeg droppe å ta dette da, eller inngår ikke dette i en av tingene man må unngå å ta før undersøkelse.

Håper at noen kan hjelpe meg med dette!

Anonymous poster hash: 81f33...b89
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Om du tar en tablett med et halvt glass vann, har ingenting å si for undersøkelsen.

På den annen side har det heller ingenting å si om du står over fluoxetin en dag eller to.

Kort sagt: Det går bra uansett :-)

AnonymBruker
Skrevet

Om du tar en tablett med et halvt glass vann, har ingenting å si for undersøkelsen.

På den annen side har det heller ingenting å si om du står over fluoxetin en dag eller to.

Kort sagt: Det går bra uansett :-)

Tusen takk for svar! Da tror jeg jeg står over tablettene i morgen. Går det forresten an å ta tablettene litt senere på dagen? Altså i 12-tiden i stedet for i 8 tiden? Eller spiller det heller ingen rolle?

Anonymous poster hash: 81f33...b89

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det går helt fint :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...