AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 Skrevet 4. juli 2015 Hvis h*n ikke ønsker hjelp må han selv ta følgende. Anonymous poster hash: 7f499...5c2 Har jeg skrevet at h*n ikke ønsker hjelp?Anonymous poster hash: 8edc1...b5a 0 Siter
frosken Skrevet 4. juli 2015 Skrevet 4. juli 2015 Personen er voksen så jeg vet ikke alt. Men jeg vet en del og har sett en del. Jeg ønsker ikke å legge ut detaljer. Men jeg ser personen trenger hjelp, og jeg er ganske sikker på at h*n ville fått bedre hjelp hvis h*n ikk prøvde så mye selv. Slik skal det ikke være. Jeg fikk selv beskjed fra nav at jeg havnet mellom alle stoler for å få hjelp, etter at jeg prøvde meg i jobb og ble syk igjen etter flere måneder i arbeid. Heldigvis stemte det ikke. Men du må komme inn under det rette regelverk for å få hjelp.Anonymous poster hash: 8edc1...b5a Hva slags hjelp mener du at han trenger? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 Skrevet 5. juli 2015 Får enkelte bare 10000? Jeg får 16500,- utbetalt. Jeg har ung ufør da. Men det er jo en grei inntekt. Anonymous poster hash: 24cee...d21 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.