Gå til innhold

Lykke :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg ikke tenker på alt jeg har, og føler jeg burde hatt, så føler jeg meg lykkeligere. Jeg prøver å finne gleden i livet igjen. Og når sant skal sies så føler jeg meg egentlig lykkelig over ganse så ting, og det har jeg følt har vært for lite og vært litt feil når jeg sammenligner med meg andre.

Jeg har følt meg helt kjørt. Har brukt ferie til å slappe av og roe ned, selv om en stemme sier at jeg er lat og burde gjøre ting, så har jeg følt meg glad og harmonisk når jeg har:

-Ligget og solt meg i "hagen" og lest og tittet på trærne og hørt fuglekvitter

-Når katten ligger i dyp søvn ved siden av meg i sofaen og jeg syr (!) knapper som har falt av ( aldri gjort før).

-Når jeg legger bort pc-en og gjør ting i huset, som å lage mat og rydde

-Når jeg IKKE tenker på jobben. For der må jeg ta noen grep ( ettehvert:

- Nyte her og nå, ikke tenke på at humøret svinger så mye og hvor sliten jeg er.

-IKKE tenket på hva andre mener hele tiden.

Hva gjør deg glad?

Madelenemie
Skrevet

Når jeg ikke tenker på alt jeg har, og føler jeg burde hatt, så føler jeg meg lykkeligere. Jeg prøver å finne gleden i livet igjen. Og når sant skal sies så føler jeg meg egentlig lykkelig over ganse så ting, og det har jeg følt har vært for lite og vært litt feil når jeg sammenligner med meg andre.

Jeg har følt meg helt kjørt. Har brukt ferie til å slappe av og roe ned, selv om en stemme sier at jeg er lat og burde gjøre ting, så har jeg følt meg glad og harmonisk når jeg har:

-Når katten ligger i dyp søvn ved siden av meg i sofaen og jeg syr (!) knapper som har falt av ( aldri gjort før).

- Nyte her og nå, ikke tenke på at humøret svinger så mye og hvor sliten jeg er.

Hva gjør deg glad?

Hei!

Jeg er stort sett alltid lykkelig, dvs fornøyd med livet totalt sett. (tenkte på overskriften din)

Om jeg blir ekstra glad, så blir jeg det gjerne som da jeg nå kom hjem fra ferie, og

Pus tydelig viste at hun hadde savnet meg:-) (når en katt viser savn da er det ekte:-)

Å få en haug med friske dyreunger:-)

Bli møtt av dyr som har savnet meg:-)

Få tid til å bare slappe av som i dag:-)

At det regner sånn at jeg må rydde inne og ikke ute,

At de eldste har fått sommerjobber og gleder seg for å gå på jobb,

At jeg har mer tid til de yngste:-)

At det skal regne en dag til, :-)

Når man har hage kan regn gi en tillatelse til å late seg ;)

Jeg er ikke så flink som deg til å roe helt ned i ferien, jeg blir litt rastløs i ferier, så har vært på toppturer i Toscana, lange varme fotturer i ny natur, veldig deilig, men andre kan bli sliten av meg, derfor gikk jeg en del turer alene.

Det er fint med natur, da kan de som vil late seg late seg og de som trenger gå og være alene noen timer gjøre det.

Jeg later meg best alene, jeg klarer ikke late meg sammen med andre.

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør deg glad?

Fravær av angst.

Anonymous poster hash: 1632a...ce1

Skrevet

Fravær av angst.

Enig

Skrevet

Fravær av angst.

Samme her. Det er sånn at jeg har begynt å føle en enorm lettelse og de dagene jeg ikke har angst og er opplagt.

AnonymBruker
Skrevet

Det er så myyyyye. Men jeg har spesielt lagt merke til at jeg blir ekstremt glad når jeg "seirer". Overgår meg selv.  Sånn hoppende glad :) Jippi liksom;). 

Utover det er det ekstremt mye som gir meg velvære og hyggefølelse. 

Anonymous poster hash: 68b0c...c3f
Skrevet (endret)

Lykke det ikke noe en bør være så veldig opptatt av, Den er som når en prøver å fange sommerfugl , men får ikke tak i den. Glem den, og gjør noe positivt noe oppbyggende, litt vekk fra deg selv, så kanskje sitter sommerfuglen seg på skulderen din en  vakker dag.  

Endret av FGT
Skrevet

Vet ikke om noe som gjør meg glad. Hvis jeg presterer noe, reagerer jeg bare negativt med at jeg er snylter. Jeg har ingenting å se frem til. Kan ikke huske sist jeg var glad.

Skrevet

Vet ikke om noe som gjør meg glad. Hvis jeg presterer noe, reagerer jeg bare negativt med at jeg er snylter. Jeg har ingenting å se frem til. Kan ikke huske sist jeg var glad.

Det skal ikke være lett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...