Gå til innhold

meltdown/nervesammenbrudd?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet (endret)

Avogtil etter en hektisk dag med mye kaos, så har det hendt at jeg holder kaoset mitt inne til jeg kommer hjem, og når jeg kommer hjem så sprekker det i hodet mitt på en måte og jeg gjør drastiske ting i leiligheten som selvskadeing og ødlegge ting. Men jeg gjør aldri sånt offentlig for jeg vil ikke bli arrestert. En gang på en hyttetur ødla jeg et dørhåndtak av rent blindt sinne for jeg hadde en krangel med et personal pga en stressende dag. Kan dette kalles meltdown/nervesammenbrudd?

Endret av Blomsterfluen
Madelenemie
Skrevet

Avogtil etter en hektisk dag med mye kaos, så har det hendt at jeg holder kaoset mitt inne til jeg kommer hjem, og når jeg kommer hjem så sprekker det i hodet mitt på en måte og jeg gjør drastiske ting i leiligheten som selvskadeing og ødlegge ting. Men jeg gjør aldri sånt offentlig for jeg vil ikke bli arrestert. En gang på en hyttetur ødla jeg et dørhåndtak av rent blindt sinne for jeg hadde en krangel med et personal pga en stressende dag. Kan dette kalles meltdown/nervesammenbrudd?

Hei!

Jeg vet ikke, men jeg tror det.

De fleste meltdown jeg kjenner er stille og smertefulle og ensomme,

De kommer som følge av umodenhet. (utløst av masing og stress, særlig av damer)

Man kan derfor velge å få et mer modent handlingsmønster.

Jeg sluttet med meltdown da min psykiater sa det var et umodent trekk:-(

Jeg er livredd for umodent trekk, så det ble mitt siste, jeg fulgte etter det enda mer spesifikt og akkurat det min psykiater sa.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Madelenemie har gitt deg et godt svar. Hva du kaller det er ikke det viktige her, det viktige er at det ikke er hensiktsmessige reaksjoner og at det er umodne reaksjoner. Jeg synes det er flott du ikke gjør dette ute blant folk, men tror du sikkert kan få en del hjelp til å reagere på andre måter der du bor også.

Anonymous poster hash: aa197...e07
Blomsterfluen
Skrevet

Ok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...