Gå til innhold

Depresjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noe har forandret seg i det siste, i løpet av 1 (2) uke.

- ingenting gir noen glede / ingenting engasjerer. Film/musikk er ikke noe interessant. Ikke den andre hobbyen heller. Sitter bare og glor - eller oppdaterer nettsider som jeg ikke leser. Stort sett.

- har mye vonde følelser i kroppen. Nedstemt.

- føler meg veldig alene. Jeg har ikke hatt kontakt med andre enn familien på over 10 år, men det har variert hvordan jeg har følt meg ift. det.

Føles på en måte som jeg har switchet over i noe annet... før var jeg bare opptatt av hvor mye "folk" hadde avsky for meg. Nå tenker jeg bare at de syns jeg er uinteressant, og det er jo sannheten og.

Jeg har vært i mye kroppslig aktivetet i det siste, utendørs.

Bruker Lamictal, men psykiateren sier vi ikke kan øke selv om serumverdien bare er på 10...

Kanskje like greit, så får hodet hvile seg. Hvem vet.

Anonymous poster hash: 9a5ca...740
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er "feriestille"?

Hva er normal seriumverdi?

Anonymous poster hash: bfe0f...f53
AnonymBruker
Skrevet

Nei pga. at jeg gikk på maksdosen og at jeg ikke måtte få overdose. Også fordi man måtte se på klinisk respons - men når timer hver dag bare er "stirring", hvorfor ikke prøve høyere dose. Altså når serumverdien er 10, og den skal være 10-50.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, dette kan godt være en depresjon.

Det er helt korrekt at dosen Lamictal burde vært høyere.

AnonymBruker
Skrevet

Da får man bytte lege.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...