Gå til innhold

Sliten og urolig

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Jeg er så sliten for tiden samtidig som jeg har en uro i kroppen, burde ikke risperdal hjelpe mot dette?

Skrevet

Man blir sliten i kroppen av antipsykotika...

stjernestøv
Skrevet

Man blir sliten i kroppen av antipsykotika...

Ja det er vel noe der og. 

Skrevet

Jeg er så sliten for tiden samtidig som jeg har en uro i kroppen, burde ikke risperdal hjelpe mot dette?

Tror ikke man kan forvente at medisiner er løsningen mot alle kroppslige plager.

stjernestøv
Skrevet

Tror ikke man kan forvente at medisiner er løsningen mot alle kroppslige plager.

Nei kan vel ikke det, men er sliten psykisk også. 

Skrevet

Akkurat nå er det ikke rart om du er veldig sliten, du har jo vært livredd for flåm omtrent hvert minutt du er våken. Hvis det varer etter ferien, så synes jeg du skal ta opp temaet med din behandler.

stjernestøv
Skrevet

Akkurat nå er det ikke rart om du er veldig sliten, du har jo vært livredd for flåm omtrent hvert minutt du er våken. Hvis det varer etter ferien, så synes jeg du skal ta opp temaet med din behandler.

Det er sant. Får se om det kommer seg etter noen dager med ferie, slitsomt å være redd for den flommen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...