stjernestøv Skrevet 6. juli 2015 Skrevet 6. juli 2015 Jeg er så sliten for tiden samtidig som jeg har en uro i kroppen, burde ikke risperdal hjelpe mot dette? 0 Siter
NEC1234 Skrevet 7. juli 2015 Skrevet 7. juli 2015 Man blir sliten i kroppen av antipsykotika... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. juli 2015 Forfatter Skrevet 7. juli 2015 Man blir sliten i kroppen av antipsykotika... Ja det er vel noe der og. 0 Siter
gråstein Skrevet 7. juli 2015 Skrevet 7. juli 2015 Jeg er så sliten for tiden samtidig som jeg har en uro i kroppen, burde ikke risperdal hjelpe mot dette? Tror ikke man kan forvente at medisiner er løsningen mot alle kroppslige plager. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. juli 2015 Forfatter Skrevet 7. juli 2015 Tror ikke man kan forvente at medisiner er løsningen mot alle kroppslige plager. Nei kan vel ikke det, men er sliten psykisk også. 0 Siter
frosken Skrevet 7. juli 2015 Skrevet 7. juli 2015 Jeg er så sliten for tiden samtidig som jeg har en uro i kroppen, burde ikke risperdal hjelpe mot dette? Akkurat nå er det ikke rart om du er veldig sliten, du har jo vært livredd for flåm omtrent hvert minutt du er våken. Hvis det varer etter ferien, så synes jeg du skal ta opp temaet med din behandler. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. juli 2015 Forfatter Skrevet 7. juli 2015 Akkurat nå er det ikke rart om du er veldig sliten, du har jo vært livredd for flåm omtrent hvert minutt du er våken. Hvis det varer etter ferien, så synes jeg du skal ta opp temaet med din behandler. Det er sant. Får se om det kommer seg etter noen dager med ferie, slitsomt å være redd for den flommen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.