villakulla Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Skrevet 10. juli 2015 tekker for det frosken. kjenner jeg meg selv så gjør jeg nok ikke det men håper jeg gjør det hvis det blir for ille, er bare ikke flink med det å be om hjelp,skal mye til kjenner jeg. men samtidig så vet jeg at jeg ikke er meg selv nå,og bare sliter veldig. skal jobbe hele neste uke og så ha ferie etter det igjen, en uke. men sånn jeg føler det nå vet jeg ikke om jeg orker å ta den ferien heller blir så frustrert av å ha det slik,klarer ikke å kontrollere det og det er ikke bra!!! hm,ikke bra dette i det hele tatt!!! men e rfaktisk veldig suicidal akkurat nå---------------------------------------- beklager dette,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, klare ikke å kontrollere det ------------------------------------------------------------------------------------- 0 Siter
villakulla Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Skrevet 10. juli 2015 sorry,har der bare så dårlig nå,ve ikke om jeg orker 0 Siter
frosken Skrevet 10. juli 2015 Skrevet 10. juli 2015 sorry,har der bare så dårlig nå,ve ikke om jeg orker Er du alene hjemme eller er du sammen med noen? 0 Siter
villakulla Skrevet 15. juli 2015 Forfatter Skrevet 15. juli 2015 Er du alene hjemme eller er du sammen med noen? hei beklager så mye dette utbruddet mitt,men var bare helt på bånn litt bedre nå men kjenner at ting ikke er bra. klarte ikke å gå til legen på mandag og prøver og se det an. klarte å gå på jobb og syns det gikk greit, på jobben klarer jeg utrolig nok å fungere og jeg har verdens beste jobb nå har jeg fri to dager og kjenner igjen på denne triste og deprimerte følelsen jeg har men jeg tar meg sammen og klarer det på ett vis. tror bare jeg må få bli ferdig med denne rettsaken,tror kanskje jeg klarer å gå videre da,for det henger liksom over meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 Skrevet 15. juli 2015 hei beklager så mye dette utbruddet mitt,men var bare helt på bånn litt bedre nå men kjenner at ting ikke er bra. klarte ikke å gå til legen på mandag og prøver og se det an. klarte å gå på jobb og syns det gikk greit, på jobben klarer jeg utrolig nok å fungere og jeg har verdens beste jobb nå har jeg fri to dager og kjenner igjen på denne triste og deprimerte følelsen jeg har men jeg tar meg sammen og klarer det på ett vis. tror bare jeg må få bli ferdig med denne rettsaken,tror kanskje jeg klarer å gå videre da,for det henger liksom over meg. Så bra at du fungerer i jobb da Husk på at dette er siste rettsrunde så er du fri, og jeg forstod det sånn at det var kun advokatene som skulle møte opp i høyesterett. Skjønner godt at dette tar på, men håper at du finner styrke til det er over. Har du noen å være sammen med framover? Anonymous poster hash: 7512c...00f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.