spirito Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Har lyst til å gå ned et par-tre kilo, mest på lårene og litt på magen. vet jo at magen skal være litt rund på oss jenter, men nå er den "verre" enn før... det som er problemet, er at jeg er redd for å slanke vekk det lille jeg har av pupper! Så hvordan kan jeg slanke lår, mage og rumpe, men IKKE pupper? Funker det med sit-ups? Har tenkt til å begynne å ri igjen, det hjelper vel også? Og hva slags mat bør jeg spise/unngå? Tuusen takk til de som svarer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Det går ikke an å slanke seg bare der - men ikke der lixom... Men - å stramme litt opp slappe muskler kan jo ha en viss effekt selvsagt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slippen Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Ja, sit-ups er kjempebra for magen. Ta 3-4 serier! Ellers ville jeg anbefalt helsestudio, siden du ønsker å trene på spesifikke steder! Riding er også kjempebra! Spis godt med brødmat, masse frukt og grønnsaker, et par glass med melk, magert kjøtt og fisk, evt. belgfrukter/bønner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirito Skrevet 6. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2002 Ja, sit-ups er kjempebra for magen. Ta 3-4 serier! Ellers ville jeg anbefalt helsestudio, siden du ønsker å trene på spesifikke steder! Riding er også kjempebra! Spis godt med brødmat, masse frukt og grønnsaker, et par glass med melk, magert kjøtt og fisk, evt. belgfrukter/bønner. Tusen takk for svar! Skal nok begynne å ri igjen ja ;-) Og spise _litt_ mindre sjokolade ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.