Gå til innhold

Nå vet jeg hvorfor Eldreforum (på DOL) forsvant...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det gikk plutselig opp for meg hvorfor Eldreforum, som fantes her tidligere, forsvant med tiden.

Det er fordi de fleste av oss gode gamle DOLére har passert femti.... Med andre ord: DOL er blitt et eldreforum, ha ha!

"De eldre" er over 80.

Anonymous poster hash: e8d86...042

Det gikk plutselig opp for meg hvorfor Eldreforum, som fantes her tidligere, forsvant med tiden.

Det er fordi de fleste av oss gode gamle DOLére har passert femti.... Med andre ord: DOL er blitt et eldreforum, ha ha!

Da høre jeg altså fremdeles til "de yngre". ;)

Det var aldri noe aktivitet å snakke om på Eldreforum uansett. I DOLs storhetstid var det ikke mange eldre som hang mye på nett.

For meg blir ikke folk "eldre" før de er omtrent i pensjonsalderen.

Det er heller ikke sånn at man plutselig får felles interesser med hele sin aldresgruppe selv om man passerer en bestemt alder. Noen helseplager er vel alderstypiske, men det er jo nok av andre helsefora her.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...