Gå til innhold

Bofellesskap

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det bofellesskap for psykiske som ikke trenger hjelp med noe annet enn å ha noen å prate med? Men som får til samtaler på en helt vanlig/normal måte, og er oppdatert på samtaleemner etc.

Når problemet er dårlig selvbilde, skam, paranoide tanker og en væremåte med liten forståelse for ikke-språklig kommunikasjon og vansker for å engasjere seg i andre eller emosjonelt.

Når man ikke har noen problemer med å huske å ta medisinen, lage seg mat, hygiene, husarbeid, komme seg ut på turer etc.

Anonymous poster hash: 6e27c...513
AnonymBruker
Skrevet

Høres litt "klamt" ut.

Anonymous poster hash: 62674...303
AnonymBruker
Skrevet

Ja det tror jeg nok ja, også måtte man leve i skam for å trenge den form for hjelp. Nå lever man bare i skam fordi man er snylter. Gudene må vite hva folk sier og tror om meg. Tror det ulmer i dem, det ulmer av innestengt hat.

AnonymBruker
Skrevet

Tror det ulmer i dem, det ulmer av innestengt hat.

Nå tror jeg kanskje du overdriver litt...  :ph34r:  Så ille er det neppe.

Men men. 

AnonymBruker
Skrevet

Nå tror jeg kanskje du overdriver litt...  :ph34r:  Så ille er det neppe.

Men men.

Jo, de har egentlig lyst til å kjøre på meg. Og de tester om jeg er redd for å bli påkjørt men det er jeg ikke, og da tenker de at jeg ikke er syk, hvilket bare forsterker hatet.

Men når jeg skrev dette så syns jeg det høres litt psykt ut... men hverdagen min har blitt mye verre i løpet av de siste ukene. Jeg klarer ikke la være å tenke det jeg tenker på hele tiden.

AnonymBruker
Skrevet

Jo, de har egentlig lyst til å kjøre på meg. Og de tester om jeg er redd for å bli påkjørt men det er jeg ikke, og da tenker de at jeg ikke er syk, hvilket bare forsterker hatet.

Men når jeg skrev dette så syns jeg det høres litt psykt ut... men hverdagen min har blitt mye verre i løpet av de siste ukene. Jeg klarer ikke la være å tenke det jeg tenker på hele tiden.

Høres ikke bra ut. Tror jeg ville bestilt en time hos legen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...