Blomsterfluen Skrevet 8. juli 2015 Skrevet 8. juli 2015 I natt har jeg sovet minimalt og jeg er rasstløs og vil alt skal skje med en gang. Men saken er at jeg er ferdig som psykriatrisk passient i psykriatrien for de mente jeg var frisk. Men da jeg var der sist hadde jeg ikke den indre uroen som jeg har nå. Når kjekke ting skjer er jeg helt i hundre men når ingenting skjer er jeg urolig i kroppen på en ekkel måte. Hvordan kan jeg få fastlegen til å forstå at jeg er urolig inni meg, selv om jeg ikke viser det? (Jeg klarer å beherske meg blant folk). 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 Skrevet 8. juli 2015 I natt har jeg sovet minimalt og jeg er rasstløs og vil alt skal skje med en gang. Men saken er at jeg er ferdig som psykriatrisk passient i psykriatrien for de mente jeg var frisk. Men da jeg var der sist hadde jeg ikke den indre uroen som jeg har nå. Når kjekke ting skjer er jeg helt i hundre men når ingenting skjer er jeg urolig i kroppen på en ekkel måte. Hvordan kan jeg få fastlegen til å forstå at jeg er urolig inni meg, selv om jeg ikke viser det? (Jeg klarer å beherske meg blant folk). Litt uro må man tåle. Prøv med litt fysisk aktivitet. Det pleier å hjelpe mot slikt. Anonymous poster hash: cf0ff...991 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.