Gå til innhold

Når barna sliter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde trodd deg mer om du hadde svart meg,

Altså, jeg liker ikke å indirekte bli beskyldt for å lyve. Jeg har det sort på hvitt fra spesialisthelsetjenesten (HAB) at de ikke har noe tilbud. Ei heller på DPS (som bare kan tilby gruppeterapi). Fastlegen skriver ut medisiner, og sier ellers at "det er ikke mer vi kan få gjort her". Så her i distriktet må man klare seg selv. Det er realiteten. Mulig jeg er et håpløst tilfelle som det ikke er verdt å sløse bort ressurser på, men sånn er det nå.

Madelenemie
Skrevet

Altså, jeg liker ikke å indirekte bli beskyldt for å lyve. Jeg har det sort på hvitt fra spesialisthelsetjenesten (HAB) at de ikke har noe tilbud. Ei heller på DPS (som bare kan tilby gruppeterapi). Fastlegen skriver ut medisiner, og sier ellers at "det er ikke mer vi kan få gjort her". Så her i distriktet må man klare seg selv. Det er realiteten. Mulig jeg er et håpløst tilfelle som det ikke er verdt å sløse bort ressurser på, men sånn er det nå.

ok,

Men jeg tror jeg skrev at lite hjelp kan skyldes hvor man bor og ressursene på stedet.

Det er ikke rettferdig, men det ser ut til å være slik.

Det betyr ikke at hjelp ikke fins, men at den varierer sterkt, samtidig tror jeg noen kanskje er heldige med de man treffer først i hjelpeapparatet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...