Gå til innhold

Russlands heteroflagg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Nei de har det ikke bedre.

De lever i frykt for vold og død,

http://forskning.no/seksualitet-sport/2014/02/ikke-homofili-i-russisk-identitet

Det er en større skam syns jeg at et land som Russland tillater drapene ukentlig på homofile (lagt ut på youtube hvis du vil se), enn at terrororganisasjoner som IS m.fl gjør det!

Dette er noe islamske land gjør, med koranen i hånden. Bildet over er fra Iran! Og det er minst like ille i Sudia-Arabia. Hvis dette er noe du tror kun det er terrororganisasjoner som IS som står bak tar du skammelig feil. I følge Sharia skal homofili straffes med døden. Dette er offisiell islamistisk politikk.

Tenåringer dømt til døden for homofili i Iran

https://www.gaysir.no/artikkel.cfm?cid=13857

Anonymous poster hash: 4eacd...7c7

Fortsetter under...

Madelenemie

Dette er noe islamske land gjør, med koranen i hånden. Bildet over er fra Iran! Og det er minst like ille i Sudia-Arabia. Hvis dette er noe du tror kun det er terrororganisasjoner som IS som står bak tar du skammelig feil. I følge Sharia skal homofili straffes med døden. Dette er offisiell islamistisk politikk.

Tenåringer dømt til døden for homofili i Iran

https://www.gaysir.no/artikkel.cfm?cid=13857

Anonymous poster hash: 4eacd...7c7

Hei!

Det har du helt rett i!

Men for meg er det verre at et land som Russland tillater drap på homofile.

Det legges ukevis ut nye drap på youtube, og det er langt flere som blit drept i Russland for sin homofile legning,

så jeg sidestiller vel Iran, Russland, Saudia Arabia, mfl.

i menneskeforrakt og hat. Ikke bare mot homofile, men også mot kvinner og barn.

Kvinner og barn har dårlige rettigheter og beskyttelse i Russland, men selvsagt er de i selskap med mange muslimkse land,

Saudi Arabia, Iran, Jemen, m.m. mange.

Det er bare for meg enda mer tankevekende at de er et "kristent" land, dvs ortodokst, men dog, mulig religion til sist ikke har så mye å si?

AnonymBruker

Er du ateist du også?

Anonymous poster hash: 01079...f83

Best å forby det. Det strider mot Bibelen også.

Anonymous poster hash: 01079...f83

Hva slags idiot tar du meg for? Tror du ikke jeg skjønner taktikken din? "Fordi du har sånt eller sånt livssyn, mener sånn du skrev, ikke fordi du har vektige resonnementer".

Jeg driter i livssyn her, men jeg setter pris på at folk bruker hodet selv. Det gjør ikke du. Derimot insinuerer du og andre her at homofile kan spre livsfarlig smitte uten konsekvenser. Homofile skal visst kunne gå over lik for å tilfredstille egne lyster, og de som reagerer, blir stemplet som homofobe og andre ekle ord.

Anonymous poster hash: 23ea0...2c1

AnonymBruker
Hmmm leste på FHI nå jeg, der står det

Av folks om har fått hiv av seksuelle handling så er det 69% som var importerte hetroer og 50% som var importerte homser
totalt ca 60% av sekseulle hivsmitter var fra importerte folk, altså før de kom til landet

Andre interesante fakta: det er flere nordmenn som har fått hiv fra sprøytebruk enn det er norske homser som har fått hiv fra homsing i norge

Å gi våre rusavhengige verdige forhold (isteden for å ha "forbud" mot deres avhengighet og kriminalisere dem) vil altså være et mye bedre virkemiddel enn å forby homsing

Dette til orientering

Anonymous poster hash: 0aee7...df2
AnonymBruker

Sprøytehivingen har gått veldig ned da er ikke så mye å hente der lenger med mindre en har tidsmaskin, vi får vel heller stanse importen ! Hvorfor var det ingen som meldte om hivberikelsen vi fikk bare høre om kulturberikelsen?

Anonymous poster hash: 7deac...421
Gjest Gargamel

Hva slags idiot tar du meg for? Tror du ikke jeg skjønner taktikken din? "Fordi du har sånt eller sånt livssyn, mener sånn du skrev, ikke fordi du har vektige resonnementer".

Jeg driter i livssyn her, men jeg setter pris på at folk bruker hodet selv. Det gjør ikke du. Derimot insinuerer du og andre her at homofile kan spre livsfarlig smitte uten konsekvenser. Homofile skal visst kunne gå over lik for å tilfredstille egne lyster, og de som reagerer, blir stemplet som homofobe og andre ekle ord.

Hvis man er bekymret for hiv-smitte og tror på sterk statlig innblanding i seksuallivet bør man vel innføre mer treffsikre lover enn forbud mot homofili. Man kunne f.eks forbudt analsex både for homofile og heterofile. Er man enda litt smartere (men fortsatt ekstremt glad i statlig innblanding) ville man kanskje nøyd seg med å påby kondombruk/sikker sex utenfor ekteskapet.

Det virker ikke som om autoritære land har noe særlig suksess med å hindre hiv-smitte. Det virker egentlig ikke som de har suksess med noe som helst.

Jeg synes Russland er mer sjokkerende enn Saudi-arabia fordi man forventer mer av dem, rett og slett. Russland deler mye historie og kultur med resten av Europa. De kunne vært et moderne demokrati, men velger en annen vei.

• 2 uker senere...

Annonse

AnonymBruker

Hvis man er bekymret for hiv-smitte og tror på sterk statlig innblanding i seksuallivet bør man vel innføre mer treffsikre lover enn forbud mot homofili. Man kunne f.eks forbudt analsex både for homofile og heterofile. Er man enda litt smartere (men fortsatt ekstremt glad i statlig innblanding) ville man kanskje nøyd seg med å påby kondombruk/sikker sex utenfor ekteskapet.

Det virker ikke som om autoritære land har noe særlig suksess med å hindre hiv-smitte. Det virker egentlig ikke som de har suksess med noe som helst.

Jeg synes Russland er mer sjokkerende enn Saudi-arabia fordi man forventer mer av dem, rett og slett. Russland deler mye historie og kultur med resten av Europa. De kunne vært et moderne demokrati, men velger en annen vei.

Gøy å karrikere andres argumentasjon? Det gjør ingenting om man bruker hodet selv. Det er faktisk gratis! Her i landet har man noen tullebukker som som ville fjerne restriksjonen mot homofile blodgivere. Legene sa nei, fordi homofile fremdeles er en risikogruppe. De sa ikke at de ønsket forbud mot homsing. Hvorfor? Bl.a fordi det ikke er praktisk mulig i Norge å sanksjonere på overtredelser. Det er faktisk lang vei mellom et slikt forbud og det å ta sunne og fornuftige forholdsregler.

Skal du forvente noe etisk høyverdig fra Russland regime? Et land styrt av tyrannen Putin, en eks-KGB-sjef? Hvor mange mord tror du han hadde på samvittigheten i den jobben? Eller for den del hans oligark/mafia-venner?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...